掃呢頁CODE去手機

2019年12月18日 星期三

黃浩然:首次做賤男 黃浩然被網友打好開心 __,賤男,黃浩然,

證明你做得好囉。藝人黃浩然到電台接受薛家燕的訪問,宣傳劇集《多功能老婆》,家燕姐笑言:「佢個角色好突出,所以請佢上嚟,因為我都遇過呢種衰男人。」講到黃 ...




證明你做得好囉。


藝人黃浩然到電台接受薛家燕的訪問,宣傳劇集《多功能老婆》,家燕姐笑言:「佢個角色好突出,所以請佢上嚟,因為我都遇過呢種衰男人。」講到黃浩然劇中飾演壞男人尚劍雄,他笑言網友叫他不要回來:「我喺網上平台同粉絲傾偈,佢哋全部一面倒叫尚劍雄唔好返嚟,話我係賤人,叫我走啦,又話要打我,我同楊千嬅講,點解我次次同佢拍戲都畀人打,不過今次都預咗畀人打,即係代表成功咗,所以都好開心,嚟緊劇情會輕鬆啲架啦,有許紹雄,又有我同周柏豪爭千嬅。」


結局大家都同情佢


他又謂是首次演衰人:「秦漢大哥講過角色係冇分大小同忠奸,只要有戲演就得,而今次呢個角色係有戲演,觀眾又睇得肉緊,其他角色都好有發揮。(最後係咪大團圓結局?)賣少少關子先,總之最後大家係會同情我。」問到太太可有睇其演出?他笑言:「佢晚晚追啦,有集仲問我點解會變成咁,監製陳寶華嗰集出咗之後都問我太太有冇嘢,我話冇啦,大家都講笑啫。」他又笑言太太對其演戲很嚴格:「佢話呢個唔似你囉,佢口中冇讚美說話,只會曲線讚我,不過佢都好支持我,又會網上幫手宣傳。(太太有冇叫你唔好學角色咁衰?)佢都知你要學嘅點都會學到,唔學嘅話點都唔會學。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!