掃呢頁CODE去手機

2019年12月11日 星期三

梁麗翹:老公煮美味大餐慶生 梁麗翹竟然有投訴 __,慶生,梁麗翹,

好溫馨!《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)早前生日,除了獲一班好姊妹提早到主題樂園慶祝外,她還跟老公及女兒過了一個簡單而溫馨的生日,她說:「中午同 ...




好溫馨!


《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)早前生日,除了獲一班好姊妹提早到主題樂園慶祝外,她還跟老公及女兒過了一個簡單而溫馨的生日,她說:「中午同囡囡喺屋企附近食飯,食咗蛋糕,夜晚本來打算同老公出去食飯撐枱腳,但唔想丟低個女,所以最後取消咗,由老公下廚,佢煮咗龍蝦、雞扒同意粉,好好食。」


Nicole大讚老公廚藝,以往亦不時為她下廚,又「投訴」笑言:「不過自從有咗囡囡之後,就求其咗好多,好多時會叫外賣,或者煮啲好簡單嘅嘢,不過我生日,佢就煮得豐富啲。」問到生日願望,她坦言人大了,覺得身體健康最重要,一家人簡單食飯已很開心滿足,希望大家能多些正能量。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!