掃呢頁CODE去手機

2019年12月5日 星期四

廖碧兒:再見亦是朋友!廖碧兒搞晚宴舊愛捧場 __,廖碧兒,

再見亦是朋友!藝人廖碧兒舉行慶祝自家酒牌成立十周年的晚宴,開心很多朋友到場,而曾跟她合作的酒莊都送靚酒來祝賀:「啲酒嘅年份好有意思,係我開始釀酒年份或 ...




再見亦是朋友!


藝人廖碧兒舉行慶祝自家酒牌成立十周年的晚宴,開心很多朋友到場,而曾跟她合作的酒莊都送靚酒來祝賀:「啲酒嘅年份好有意思,係我開始釀酒年份或入行年份。(今晚預咗不醉無歸?)係呀,大家都係。」


講到舊愛盧啟賢有來捧場,兩人更大方合照,問兩人再見亦是朋友?她笑言:「不嬲都係好朋友,一直都有聯絡。(有冇機會復合?)呢啲唔講啦,最緊要大家開心。」問到現時感情狀況?她懶神秘未有透露:「好開心。(即係單身定拍拖?)大家都開心。(有人追?)女仔有人追梗係好事,做呢行都需要桃花。(有冇男仔約你過聖誕?)希望爹哋未知聖誕會喺邊,但一月一定會喺加拿大,所以依家要做埋手頭工作先。」


另外,見其左腳腳趾包紮住,她大呻昨日去比賽擔任品酒評判前受傷:「趕住出門口唔小心撞到鐵架,搞到揭開第四隻腳趾,第五隻腳趾又黑晒,但完咗比賽先去醫院照X光,流晒血,依家兩隻腳趾要紮埋一起。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!