網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

趙哲妤:囡囡第一次嗌媽媽 趙哲妤感動到喊 __,趙哲妤,

趙哲妤為囡囡小魚開3歲生日P。藝人趙哲妤(Uny)昨日為囡囡Natalie(小魚)慶祝3歲生日,在九龍灣舉行BBQ生日P。小魚打扮成小公主般,自小患聽 ...




趙哲妤為囡囡小魚開3歲生日P。


藝人趙哲妤(Uny)昨日為囡囡Natalie(小魚)慶祝3歲生日,在九龍灣舉行BBQ生日P。小魚打扮成小公主般,自小患聽障的她會上大叫一聲「媽媽」,令Uny感動流淚,因囡囡學識叫人後未有嗌過媽媽,當日是第一次聽到。又透露聖誕節舉家到新加坡旅行,會為女兒報讀當地學校。而Uny還有一年便完成碩士課程,笑言很忙冇時間拍拖:「如果讀完書先拍拖,驚過咗適婚年紀,可能遲啲要招親先得。」


Uny圈中好友包括布偉傑、《降魔的》的「龍貓嫂」黃穎君和組合MVG成員等有到賀,Uny的媽媽在現場亦好忙碌,不停親自燒烤,又給親友斟茶遞水,對孫女又攬又錫,十分疼愛。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!