掃呢頁CODE去手機

2019年12月9日 星期一

【收入多咗】麥包金剛冇晒掣肘暢所欲言 自由國度做煮飯佬 __,金剛,麥包,麥長青,

麥長青(麥包)和金剛成為新拍檔做主持,當住家男碰上浪子帶領一班師奶熱熱鬧鬧,間中講吓有味笑話,男人的浪漫由此起。金剛加入戰團和麥包爭做師奶殺手,勝負未 ...




麥長青(麥包)和金剛成為新拍檔做主持,當住家男碰上浪子帶領一班師奶熱熱鬧鬧,間中講吓有味笑話,男人的浪漫由此起。金剛加入戰團和麥包爭做師奶殺手,勝負未定先來個廚藝比拼,在訪問前落手炮製了一味涼拌青瓜,風格高下立見。



兩人同樣嚮往自由度,近年跳出大台搵食,可以放膽地發揮所長工作,金剛盡情爆肚做回自己,收入機會更勝從前,已儲定老婆本結婚準備當爸爸。



在大台工作多年,麥包與金剛沒有機遇碰頭做節目,反而離巢後一拍即合,齊齊轉投ViuTV主持旅遊節目《C9旅行團》,講到今次合作原因,金剛毫不忌諱:「我諗促成合作係因為我哋合約完咗,哈哈。」麥包即笑謂:「咁黑人憎嘅講嘢!」金剛續說:「我講事實啫,啱啱好係一個緣份,同包叔叔第一次合作做主持,合作舒服,唔會令你覺得講呢句唔啱,講嗰句唔啱,想點呀?大家好配合,想講乜咪講。」麥包又自嘲:「佢係潮人,我係老土怪,一齊就燉返勻大家,又令我年輕啲。」言談中金剛依然操半鹹半淡廣東話,發音繼續成為笑料,麥包一邊讚金剛幽默一邊寸他:「佢明明可以學到講得正廣東話又唔學,睇佢平時識捉某啲音就知佢對廣東話好了解啦,識用呢啲粗鄙發音令大家開心你話佢幾叻。」金剛惟有認衰:「我有懶音,好多時知點講,但一開口時好繞口。」



麥包因拍劇及做飲食節目,早已打入師奶巿場,反而金剛加入挑機,到底誰人是師奶心中男神?麥包說:「不相伯仲啦,各有所長,我四平八穩。」金剛笑說:「鍾意聽衰嘢就我講啦,正經資訊嘢就包叔啦。」



住家男和浪子擦出男男火花,比起二人過往合作做飲食節目對象有異,麥包認為:「男仔講嘢可以放啲,女仔要避忌。我同金剛年齡層同喜好都有分別,佢潮我老土又有分別,加埋有唔同化學出現。」金剛尊敬前輩:「唔係老土,係有自己style。」節目中麥包和金剛和一班師奶團朝夕相對,每日都俾女圍,其中一幕大家浸溫泉,令金剛驚歎表示:「嘩!不得了,第一次兩男同廿幾個女人共浴,你話係咪不得了,一邊平均年齡50,另一邊20,所以真係好不得了,成件事老中青行埋一齊。」麥包則說:「大家傾偈交流好開心,又有台灣年輕KOL。」



兩人和新公司合作有新構思、新鮮感,麥包說:「舊公司我哋做咗咁多年,好有規範,各有各好,令我哋知道有底線,邊啲講得唔講得,有時我哋覺無傷大雅,但公司會可免則免;但呢邊乜都可以試咗先,唔得咪cut囉,可以玩多啲。」金剛絕對認同:「尺度大好多,我覺得綜藝好多嘢冇得綵排,『人生不用重來,表演不用綵排』,綜藝就係要自然,要大家睇得好笑,有啲嘢排唔到。溝通最緊要,如果我哋覺得麻麻地喎,呢邊可以調整,會即刻改,自由度好大。」金剛三言兩語說到重點,就喜歡現在多於以前,麥包則笑笑口:「我講啲四平八穩說話啦,多謝舊公司訓練,現時空間大好多更加好,今次拍攝我哋好開心。」金剛即哈哈大笑:「包叔叔你返唔到去㗎嘞,你講啦。」



離巢後工作和收入都不遜於以前,金剛專注做演員密食拍戲,他一臉滿足:「我差唔多買咗個腎。都OK。」麥包向來涉獵範疇多,也不愁機會:「舊公司係我大學,我中學未完入咗去,學到所有功夫都想出嚟試下自己,係咪可以上擂台同人比拼,我當自己係新人,喺公司30幾年,冇接觸外面,重新去感受吓。」兩人和一般外闖藝人一樣,走得快好世界,並沒有因大台改朝換代離開感可惜,尤其金剛本身是台灣過江龍,他坦言:「由台灣來時已係『闖』心態,對我嚟講而家係換個地方做嘢,唔會有重新開始嘅壓力。」



現階段金剛雖未算是賺大錢,但至少收入有改善,和台灣女友梁云菲(Nana)戀愛甜蜜蜜,工作愛情都如意,已經儲定老婆本,未婚已慈父上身想做爸爸,罕見金剛一臉認真:「我想結婚生小朋友,每次見到我外甥都大個咗,錯過咗好多,自己現時40歲,(第時)小朋友20歲我都60歲啦,點同佢去夜總會呀,冇力喎。」從一位浪子到近年被女友收服變成暖男,金剛深情地說:「我哋所有嘢好夾,包括觀念、着衫、鍾意啲嘢,佢鍾意打機,留喺屋企。拍拖同另一半成日唔出街,佢會話:『吓,喺屋好無聊呀。』要出去又話唔知去邊要我諗,但佢唔係咁,反而係我問佢:『喺屋企好多日喎,我驚變屍體喎,要唔要出去行吓?』 我哋好多嘢好啱,對結婚生小朋友都係,機乎冇乜點嗌咬。」聽到金剛說話感受到他的甜蜜,以前花心形象不再。



採訪:卓寶花

攝影:沈健程

DV片段:馮嘉銘





麥包和金剛在ViuTV首次合作,主持旅遊節目,與一班師奶去旅行,爭做師奶男神。 麥包和金剛在ViuTV首次合作,主持旅遊節目,與一班師奶去旅行,爭做師奶男神。
男人識煮飯,往往更加吸引,訪問前兩人先試整涼拌青瓜。

男人識煮飯,往往更加吸引,訪問前兩人先試整涼拌青瓜。
成品高下立見。

成品高下立見。
兩人早前同公司但冇合作,金剛直言這次緣份到,是因為大家都離咗巢。

兩人早前同公司但冇合作,金剛直言這次緣份到,是因為大家都離咗巢。
以前分別做過節目主持,同意舊公司多掣肘,ViuTV就可以試咗先,自由度更大。

以前分別做過節目主持,同意舊公司多掣肘,ViuTV就可以試咗先,自由度更大。
金剛由台灣來港,今次轉公司,他沒有外闖心態,因為一早已「闖」入香港。

金剛由台灣來港,今次轉公司,他沒有外闖心態,因為一早已「闖」入香港。
金剛現時收入更高,有計劃娶女友梁云菲,希望可以早日結婚生子。 (IG圖片)

金剛現時收入更高,有計劃娶女友梁云菲,希望可以早日結婚生子。 (IG圖片)
 麥包拍劇、綜藝節目經驗豐富,早就打入師奶市場。

麥包拍劇、綜藝節目經驗豐富,早就打入師奶市場。
以前在大台走進街市與師奶為伍,今次帶團去旅行,相信沒有難度。(IG圖片)

以前在大台走進街市與師奶為伍,今次帶團去旅行,相信沒有難度。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!