掃呢頁CODE去手機

2019年12月11日 星期三

周永恒:被指跪地案件重演 周永恒:只係做瑜伽冷靜 __,周永恒,

周永恒逐點解釋!藝人周永恒(Roy)於10號凌晨在尖沙嘴涉嫌在公共地方打架被捕時,被目睹狀似跪拜在地上,似是向拘捕他的警員求情,其舉動引起網民熱議。拍 ...




周永恒逐點解釋!


藝人周永恒(Roy)於10號凌晨在尖沙嘴涉嫌在公共地方打架被捕時,被目睹狀似跪拜在地上,似是向拘捕他的警員求情,其舉動引起網民熱議。


拍片為自保


昨晚獲保釋回家的Roy接受東網獨家訪問,再次重申不是跪拜警員求情,更將過程重演一次:「當時氣氛好緊張,我同啲警察講我係被人打,唔係打人,啲警察不停叫我冷靜,我又叫佢哋冷靜啲,我唔想警員掂我,咁我又學過瑜伽,咪做個可以令人冷靜嘅體式,我係坐喺度,唔係跪喺度。(隨即做個五體投地的動作),話我合十拜佢哋,其實呢個手勢亦係瑜伽動作,我亦係基督徒,我同啲警察講,我愛你哋呀!我講完啲警察真係冇再掂我,氣氛冷靜咗。」他更展示了當時手機所拍得的短片,片中,見坐在地上的他,透過警員的腳罅向鏡頭說:「依家我拍片自保,我係唔會自殺嘅。」


右眼有瘀痕


對於被外界誤會,他說不在意,因為不會為別人眼光而活,而受訪是想講清楚當時的「實情」。問到傷勢?他說頭部被打了幾拳,事發至今有頭痛及作嘔,而其右眼亦見有瘀痕,但精神不錯。問期間雙方可有發生肢體碰撞?他說:「完全冇,雖然我識打拳,但自從上次(涉嫌恐嚇前妻趙頌茹,普通襲擊罪成)被判緩判18個月後,我學識咗唔好還手,好似有個保護罩咁會提自己唔好再犯事,否則死梗,所以我都多謝嗰18個月緩期審刑。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!