掃呢頁CODE去手機

2019年12月22日 星期日

十周年個唱大派歡樂正能量 王梓軒意猶未盡預言加場 __,王梓軒,

王梓軒人緣好,除監製陳寶華,黃浩然同于淼來支持外,好兄弟阿Bob都係投資者之一。
十周年個唱大派歡樂正能量王梓軒意猶未盡預言加場王梓軒人緣好,除監製陳寶華,黃浩然同于淼來支持外,好兄弟阿Bob都係投資者之一。一連兩場王梓軒演唱會昨晚 ...




十周年個唱大派歡樂正能量 王梓軒意猶未盡預言加場

王梓軒人緣好,除監製陳寶華,黃浩然同于淼來支持外,好兄弟阿Bob都係投資者之一。

一連兩場王梓軒演唱會昨晚於會議展覽中心圓滿結束,由於反應好,投資方已答應開part 2,令梓軒相當鼓舞,還不忘多謝恩師趙增熹及合作多年的經理人珊珊(石祐珊)。尾場有《多功能老婆》黃浩然、陳寶華、于淼來支持,梓軒在場即硬銷問現場觀眾:「有冇睇《多功能老婆》?」還搞鬼話:「我明白點解寶華姐要坐喺中間,因為顏成功(于淼)同浩然坐埋一齊,可能俾人打。」

王梓軒講出寶華姐要坐喺中間隔住黃浩然同于淼嘅玄機。
王梓軒講出寶華姐要坐喺中間隔住黃浩然同于淼嘅玄機。
龔慈恩兩母女都嚟捧場。

龔慈恩兩母女都嚟捧場。

梓軒演繹《再生》前在台上有感而發表示:「個騷籌備咗半年多,每個人都有input,嗰主題就係想令大家開心,同大家一齊去尋找快樂嘅根源,過程之中,希望每一位重新去學習世界…」

唱作人林奕匡同梓軒好朋友。

唱作人林奕匡同梓軒好朋友。
王梓軒好感激寶華姐。

王梓軒好感激寶華姐。

慶功宴上梓軒鬆一口氣笑住說:「終於可以食餐勁嘅!大家啱啱先玩熟咗個rundown,我覺得有啲意猶未盡,面對香港困境,喺呢個時候開到兩場演唱會係非常難得,我睇到好多人離場之前,係有一種喜悅、正能量同希望,我覺得我嘅任務暫時完成,仲要多謝我團隊同經理人,今次未玩完,頭先都屈咗啲投資者,佢哋應承咗再做,我哋下一站見。」

珊珊同梓軒合作無間。

珊珊同梓軒合作無間。

鍾意就快D Share啦!