掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

譚嘉儀:譚嘉儀「金曲金」大熱 唔敢太老定 __,譚嘉儀,

「金曲金」喎~真係得?星夢歌手譚嘉儀今年6月推出的劇集《白色強人》插曲《CanYouHear》走勢凌厲,網上平台點擊率已超過600萬,她說:「真係冇諗 ...




「金曲金」喎~真係得?


星夢歌手譚嘉儀今年6月推出的劇集《白色強人》插曲《Can You Hear》走勢凌厲,網上平台點擊率已超過600萬,她說:「真係冇諗過,短短幾個月有呢個數字,係驚喜同好大鼓勵!」歌曲更被視為《勁歌金曲總選2019》的「金曲金獎」大熱,她笑說:「雖然點擊率有喺度,但唔知觀眾會投邊首,有呢個點擊數字已經好開心,獎項上唔會特別諗,到時唔係咪好失望?」


希望點擊率「折現」


據知,《Can You Hear》是近兩年香港最高點擊的創作歌曲,她說:「我都覺得好幸運,有朋友仲以為係外購歌,聽到好開心,喺香港可以唱英文歌,而觀眾又喜歡,真係好難得,所以唔敢奢望有獎攞。」問到視哪位歌手為對手?她得體地說:「個個都係對手,個個都咁勁。(點擊你贏晒?)睇點擊可能係,但要睇埋其他嘢。」如果點擊率變成金,豈非發達?她搞笑說:「一個點擊一蚊都好吖,可惜冇可能。」


翻唱金曲有壓力


愈戰愈勇的嘉儀,前年翻唱盧冠廷的《陪著你走》已有超過360萬點擊,今年另外兩首歌《怎麼你不找我》及《今宵多珍重》中的《今》也贏盡口碑,她坦言翻唱前輩的歌曲有壓力:「陳百強哥哥個版本好深入民心,錄嗰陣好驚,唔知點帶新感覺畀大家,監製做咗呢個憂怨版,令觀眾覺得同原版有分別。」此外,對於師姐吳若希睇好她攞大獎,她說:「多謝!」又指每次出席頒獎禮都緊張,連戰衣都未諗:「得體、靚就得,有冇獎都好,都係一個盛事。」


場地:力天世紀


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!