網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月4日 星期三

陶傑導演短片《香港》 六個故事講港人憂慮 __,陶傑,

(資料圖片)
專欄作家陶傑早前神預測解放軍會放下武裝,出動清理路障及雜物,由此可見他不單分析精闢,對政治敏感度亦高。陶傑14年曾執導電影《愛.尋.迷》,戲中他藉情色 ...




專欄作家陶傑早前神預測解放軍會放下武裝,出動清理路障及雜物,由此可見他不單分析精闢,對政治敏感度亦高。陶傑14年曾執導電影《愛.尋.迷》,戲中他藉情色作主題,探討香港社會的壓迫同焦慮。近日他又有導演作品面世,今次是一套片長40分鐘、戲名《香港》的短片,故事分六個獨立故事,以香港十八區命名,包括銅鑼灣、炮台山、天后、西環河及金鐘等。



陶傑今日接受《蘋果》電話訪問時透露故事於去年構思及拍攝,他說︰「短片有冇寓意就自己睇啦,我哋娛樂性啫,講香港人故仔。有6個故仔,都係講而家香港人嘅貼身事,好似香港人嘅情緒同憂慮。」陶傑話片中所涉及的港人心理狀況,跟目前情況有點不謀而合,他笑言《香港》不會像《十年》般有「預言」成份︰「唔係《十年》,《十年》都後生仔做,我哋係唔會重複,套片亦唔係政治,係同政治冇關。今次搵咗盧覓雪、林作、胡琳、倪秉郎一班好戲之人幫手。」他強調電影的品種就單純是電影,並不是評論亦不是專欄。



(資料圖片) 陶傑最新導演短片,有六個獨立故事。(資料圖片) 陶傑最新導演短片,有六個獨立故事。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!