掃呢頁CODE去手機

2019年12月25日 星期三

翟威廉:家族賣日本酒 翟威廉冇興趣接手 __,翟威廉,

翟威廉話幫吓手就得。藝人翟威廉出席美食節,今次他是為好友撐場外,家人的日本酒舖亦有設攤位,所以都兩邊走幫手打氣。原來威廉的家人經營售賣日本酒已多年,威 ...




翟威廉話幫吓手就得。


藝人翟威廉出席美食節,今次他是為好友撐場外,家人的日本酒舖亦有設攤位,所以都兩邊走幫手打氣。原來威廉的家人經營售賣日本酒已多年,威廉說:「因為自己曾經喺日本留學過,所以都幫到屋企人同日本人傾嘢做聯繫,算係建立咗一啲合作關係。」問到會否接手家人生意?他就似乎興趣不大:「主要係我哥哥打理,只不過近年難請人,自己先幫吓手。(有冇出糧㗎?)屋企人唔計呢啲,最緊要成功做好件事,做到就開心。」問到是否酒量了得?威廉笑言:「一般啦,我都鍾意飲日本飲,同有果味嘅飲,咁一家人有呢個生意,自己都會送啲酒畀藝人朋友飲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!