網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月8日 星期日

連詩雅小背心情挑 鄒文正嫌未夠喉 __,連詩雅,

連詩雅與鄒文正於劇中有不少親密戲。
連詩雅小背心情挑鄒文正嫌未夠喉連詩雅(Shiga)、雨僑等為網劇《性敢中環》豁出去無底線演出,其中Shiga穿上性感小背心,情挑劇中小鮮肉鄒文正(Te ...




連詩雅小背心情挑 鄒文正嫌未夠喉

連詩雅(Shiga)、雨僑等為網劇《性敢中環》豁出去無底線演出,其中Shiga穿上性感小背心,情挑劇中小鮮肉鄒文正(Terry)埋身咀嘴,艷福不淺的Terry大叫未夠喉:「又驚又喜,未嚟得切驚就已經拍完,如果再有機會,應該要綵排多幾次,哈哈!」Shiga則說:「最初有少少尷尬,因為大家未算好熟,不過因為Terry劇情上要表現得比較怕醜,所以都幾搞笑。」

劇中雨僑和蔡瀚億這一對亦大團圓結局,反而陳嘉莉被飾演「賤男」的郭偉亮(Eric)狠狠傷害,四位姊妹不惜帶齊架生到Eric婚禮搗亂。雨僑指拍攝時碰巧是自己結婚那段時間:「監製竟然睇上我個婚禮場地,問我結完婚可唔可以借個場嚟打爛,真係嚇死我!」

此外,連詩雅昨日出席活動拜神時,表示早知好友周柏豪做爸爸,並讚BB女得意:「我緊張到好似自己生咁,係咁問幾時預產期。(送咩賀禮?)送咗補品畀阿嫂,BB就100日再送。(BB似邊個?)嘴似柏豪,但BB成日變樣,總之非常得意,未見過有新出世BB咁多頭髮。(會唔會上契?)我唔好意思開口,我當佢係姨甥女咁。」




鍾意就快D Share啦!