掃呢頁CODE去手機

2019年12月1日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】邵仲衡應急錢會問邊個借? __,邵仲衡,

究竟係邊個呢?藝人邵仲衡早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他被主持人俞詠文 ...




究竟係邊個呢?


藝人邵仲衡早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他被主持人俞詠文(Angela)指與藝人麥長青撞樣,邵仲衡爆料原來兩人都曾被人認錯是對方,他笑言大家的確氣質相似,而且默契十足,可能因為不時有合作關係。至於他與陶大宇、郭政鴻和吳啟明因為《大時代》早排重播而開始重聚,主持人問到他若需要應急錢100萬元,三人中會向邊個借?邵仲衡開玩笑說:「梗係啟明第二個唔敢講,啟明一定得,佢可能仲會話夠唔夠?」他說與好兄弟多年後重聚,感覺各人都變了,想知邵仲衡點講?就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!