掃呢頁CODE去手機

2019年12月26日 星期四

楊千嬅:楊千嬅帶仔仔食快餐店:要佢關心多啲社會 __,楊千嬅,

呢位「多功能媽媽」好貼地!藝人郭富城、楊千嬅、顧定軒及導演黃慶勳到尖沙咀出席新片試映,千嬅表示可以帶兒子入場,但要從旁解說,讓他更了解這個社會:「等佢 ...




呢位「多功能媽媽」好貼地!


藝人郭富城、楊千嬅、顧定軒及導演黃慶勳到尖沙咀出席新片試映,千嬅表示可以帶兒子入場,但要從旁解說,讓他更了解這個社會:「等佢唔係淨係關心屋企嘅事,要關心多啲社會,有時我哋去快餐店,佢都會問點解啲人坐咁耐。(個仔知唔知咩叫窮?)知,學校有德育課,我哋會做善事,收集食物去基層家庭派,佢知道世界上有唔同嘅人,我哋都有提倡要sharing。」


預告《多功能》結局出人意表


千嬅表示剛從雲南工作返港,與家人慶祝聖誕:「我仲要幫個仔搞幼稚園同學party,班朋友由佢兩歲開始識起,我想幫佢哋維繫住。」她透露明日又要返大陸工作,無瑕與劇集《多功能老婆》演員食結局飯,但表示結局將會很爆!


回應與習近平握手


此外,提到千嬅日前出席澳門回歸20年文藝晚會,她是唯一香港代表,並與國家主席習近平握手,但事件在網上引來議論紛紛,對此千嬅表示作為表演者,很開心獲得邀請,認為要尊重大會,自己有工作便開心,而她在台上被主持問到如何面對逆境,她說:「有時做嘢唔係只為自己,要為個團隊,所以要放低個人想法,作為表演者,最想發放正能量,令大家心理質素好啲就開心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!