網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

扮戀人忍唔住爆笑 馮允謙黃淑蔓愛火星文溝通 __,馮允謙,

Jay和Feanna只要直望對方就忍唔住笑。
扮戀人忍唔住爆笑馮允謙黃淑蔓愛火星文溝通Jay和Feanna只要直望對方就忍唔住笑。馮允謙(Jay)新歌《尋找白金漢》最近在多個流行榜中奪得冠軍,公司 ...




扮戀人忍唔住爆笑 馮允謙黃淑蔓愛火星文溝通



Jay和Feanna只要直望對方就忍唔住笑。

馮允謙(Jay)新歌《尋找白金漢》最近在多個流行榜中奪得冠軍,公司特別安排年紀雖然比他小,但較他早加入公司的小師姐黃淑蔓 (Feanna)來一個聖誕合唱版《尋找白金漢之You're My Buckingham》。

鏡頭前,導演要求二人四目交投、深情對望,鏡頭後就笑聲此起彼落,事關他們太熟絡,要扮情深戀人實在不容易。Jay笑說:「我唔想Feanna喺度,佢一望我就會忍唔住笑!」同樣地Feanna每次定神望Jay也連場爆笑,直至視線離開對方,背向對方望左望右才可以冷靜下來,非常誇張。Feanna說:「我同Jay太熟了,私下經常聯絡,不過佢唔識中文,所以我哋平常喺手機會用火星文溝通,我用廣東話拼音嘅英文字,但佢就用英文拼音,例如我寫GMG即係『知唔知』,又例如『你』字,我用nei 佢就用nay,雖然各有各寫法但溝通到,而且啲對話拼埋一齊好得意,旁邊人未必睇得明,但我哋習慣咗就明,仲打得好快。」



今次合唱聖誕版,Jay非常感謝Feanna,他視為聖誕禮物。他開心地說:「好多謝Feanna送咗一份咁好嘅聖誕節禮物畀我,我喺故事裏本來只係一個單身漢,有佢加入,一雙一對,個故事就完美」Feanna卻佻皮地說:「可惜歌詞話我要你等10年,至肯安定落嚟返你身邊。」被問到若真有如此情深男士痴心守候,Feanna會否仍然决意撇下對方出去闖蕩?她說:「如果有個男仔咁鍾意我,我會好感動,不過我依家得18歲,咁細個,當然要先完成學業見識過世界之後,至會安定落嚟組織家庭。」




鍾意就快D Share啦!