網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月3日 星期二

黃心穎:釋放黃心穎?《丫鬟大聯盟》一刀不剪月底播 __,丫鬟大聯盟,黃心穎,

黃心穎又嚟喇!藝人黃心穎自四月被揭偷食人夫許志安後形象插水,被全港網民鬧爆,她亦避走美國打算重新出發,而她之前拍下的劇集一直被指播出無期,但最近開始獲 ...




黃心穎又嚟喇!


藝人黃心穎自四月被揭偷食人夫許志安後形象插水,被全港網民鬧爆,她亦避走美國打算重新出發,而她之前拍下的劇集一直被指播出無期,但最近開始獲無綫放生逐一解封,早前主演的《牛下女高音》更成為台慶劇,兼且反應不俗!她另一套「倉底貨」、與洪永城及湯洛雯等主演的《丫鬟大聯盟》被安排月中在馬來西亞播放,據知將於12月30日在港播出,更一刀不剪,接《多功能老婆》檔期播出。


與心穎有大量對手戲的湯洛雯,得知《丫》劇獲「放生」大感興奮,她說:「都好開心,因為台前幕後都好畀心機拍,同埋好耐冇睇過自己演古裝,想睇吓出嚟效果係點。(唔使刪剪?)本身都係得15集,雖然依家拍緊新劇《失憶24小時》,但到時我應該得閒嘅,會幫手宣傳㗎!」


而洪永城說:「同事都期待好耐,希望呢段時間可以透過呢部劇,提供多啲歡樂畀大家」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!