掃呢頁CODE去手機

2019年12月21日 星期六

市道差傾開劇 商天娥自爆要求加人工不果 __,商天娥,

娥姐學習養生少拍劇,驚過年後開劇瞌眼瞓。
市道差傾開劇商天娥自爆要求加人工不果娥姐學習養生少拍劇,驚過年後開劇瞌眼瞓。商天娥(娥姐)為代言10多年的家品品牌現身工展會,談到明日冬至,娥姐表示因 ...




市道差傾開劇 商天娥自爆要求加人工不果

娥姐學習養生少拍劇,驚過年後開劇瞌眼瞓。

商天娥(娥姐)為代言10多年的家品品牌現身工展會,談到明日冬至,娥姐表示因為人數太多,今年不會下廚,但聖誕節已約好一眾好友食大餐。她說:「會煮8個菜,仲會煲湯。依家食得少好多,日頭食豐富啲,夜晚都係飲湯多,依家個胃細咗。(有份煮冇份食?)係啊!鍾意煮多過鍾意食。」問到老公豈不好幸福?她直言:「係㗎!所以佢咪食到佢大肚腩,又肥咗10磅。」

娥姐近年甚少拍劇,隨之而來是學習養生之道,說:「農曆年後要開劇,所以我都擔心會瞌眼瞓,到時要拍通宵、仲開早就唔知點算。」她透露娘家邀請她來年1月拍新劇,但訂好跟老公去旅行因此而推掉。談到裁員,她說:「朋友暫時冇影響,佢哋都話抱平常心。」並指現在市道差,所以之前傾開劇要求加人工,公司都話現今環境比較難。




鍾意就快D Share啦!