掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

寶珮如:生日患急性氣管炎 寶珮如被愛包住收鑽戒 __,寶珮如,

寶珮如生日,朋友不停為她安排飯局,老公更送上鑽戒祝賀。藝人寶珮如(Baby)人緣好,今年獲多位朋友安排吃了多餐生日飯,可惜Baby患上急性氣管炎,只能 ...




寶珮如生日,朋友不停為她安排飯局,老公更送上鑽戒祝賀。


藝人寶珮如(Baby)人緣好,今年獲多位朋友安排吃了多餐生日飯,可惜Baby患上急性氣管炎,只能出席生日聚會而無法大吃大喝。談及生日願望,她謂:「希望世界和平,尤其香港,同埋健康真係好重要,有健康先可以做自己想做嘅事,今次病咗,所以都食唔到太多嘢,不過都好開心,因為畀好多朋友嘅愛包住,真係勝過一切!」


Baby指今年最特別的飯局,是由歌手舒雅頌及黑妹(李麗霞)安排的:「因為我、李思雅、韋烈、王綺琴都係12月生日,我哋一齊搞生日會,我同李思雅仲係同一日九號生日添,今年亦一齊病咗,真係同病相憐。」Baby除了獲得一大班朋友愛錫外,老公鄧秋雄(Matthew)當然都錫到燶,今年生日就送了一隻閃爆鑽戒給她,令她感到好幸福!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!