掃呢頁CODE去手機

2019年12月1日 星期日

黎小田逝世:獲黎小田讚有進步 陳敏之開心到喊 __,陳敏之,黎小田,

陳敏之講起黎小田,不禁落淚。藝人陳敏之為音樂節目《流行經典50年》錄影,今晨逝世的黎小田亦曾為該節目擔任主持,跟小田拍檔過的敏之對對方的離世表現傷心, ...




陳敏之講起黎小田,不禁落淚。


藝人陳敏之為音樂節目《流行經典50年》錄影,今晨逝世的黎小田亦曾為該節目擔任主持,跟小田拍檔過的敏之對對方的離世表現傷心,她以一身素色服裝到場,神情哀傷,接受訪問時邊講邊喊。敏之坦言心情好複雜:「今朝收到(黎小田逝世)呢個消息,前晚先探完小田哥,今日返到嚟呢個節目,覺得個節目好代表到小田哥同家燕姐,入到嚟錄影廠,諗番起以前開心嘅日子,因為以前化妝,小田哥仲坐喺我隔籬,每次佢入到房大家都好開心,依家我好傷心同難過。我好開心可以用佢合作,佢係樂壇好有貢獻嘅音樂人同前輩,佢有時仲教我揀咩歌先適合我唱,又畀意見我,我好感恩。」


問到前日探病的情況,敏之透露當時小田哥正在睡覺,但仍有少許反應,她有為對方祈禱,說到此時,敏之忍不住哽咽:「我有摸住佢同佢傾偈,我同家燕姐(薛家燕)同胡仔(胡諾言)去探佢,大家講番以前一齊工作嘅開心嘢,一齊做司儀喺錄影廠真係好多開心嘢,小田哥同家燕姐好似一對活寶貝,好開心喺佢身上學到好多嘢。當時合作,覺得小田哥好鍾家燕姐,佢哋會講番以前合作嘅點滴,記得以前合作,我有時見到小田哥凍會幫佢貼暖包。最深刻係今年佢唔舒服要休息,離開咗個節目,原來佢仲有留意個節目,有日佢WhatsApp我話:『敏之你進步咗好多!』我真好開心,當時已開心到喊,因為佢唔容易讚人,我自問唱歌唔係好叻,呢個訊息我會留到永遠,留喺心中,多謝佢畀呢個鼓勵我。從另一個角度睇佢去咗個冇病痛嘅地方,對佢嚟講都係舒服。(今晚節目會唔會有悼念黎小田嘅環節?)今晚冇,因為之前已定咗節目流程,之後就要等公司安排。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!