掃呢頁CODE去手機

2019年12月9日 星期一

借黎海珊做「魚餌」媾女 __,黎海珊,

秋生與黎海珊相識34年,兩人見面立即互爆對方昔日的趣事。
秋生與黎海珊曾於1993年電影《的士判官》中飾演夫妻。兩人相識34年,黎海珊分享對秋生印象:「大師兄當年喺學校好有才華,好多人仰慕,佢只係鍾意去三樓釣 ...






秋生與黎海珊曾於1993年電影《的士判官》中飾演夫妻。 秋生與黎海珊曾於1993年電影《的士判官》中飾演夫妻。

兩人相識34年,黎海珊分享對秋生印象:「大師兄當年喺學校好有才華,好多人仰慕,佢只係鍾意去三樓釣魚,我唔係佢目標。」秋生回敬黎海珊:「你都好可愛、好得意,係好值得愛嘅人。有啲嘢我為唔到佢出頭,咪借個膊頭畀佢喊吓。」黎海珊否認:「我幾時有?」秋生說:「我真係有借過,記得有次同佢坐車,我為咗避一個人坐隔籬,我就叫黎海珊過嚟坐我側邊,咁傾慕者見到唔會妒忌。」黎海珊回憶跟秋生去追女仔好好玩:「課餘我哋又會嚟canteen食嘢,我成日黐佢哋啲嘢食,有次秋生嬲嬲哋話要叫過另一份畀我食。」




鍾意就快D Share啦!