掃呢頁CODE去手機

2019年12月23日 星期一

朱晨麗:由零開始變雀壇高手 朱晨麗全靠佢哋特訓 __,朱晨麗,

朱朱本身係唔識打牌~藝人朱晨麗(朱朱)因主演無綫劇《多功能老婆》而人氣急升,戲內她的傻大姐形象相當討好,拍攝期間她更作出不同的嘗試:「好似喺鏡頭前示範 ...




朱朱本身係唔識打牌~


藝人朱晨麗(朱朱)因主演無綫劇《多功能老婆》而人氣急升,戲內她的傻大姐形象相當討好,拍攝期間她更作出不同的嘗試:「好似喺鏡頭前示範廚藝同埋打雀麻咁。(牌章高?)就係唔識打,好彩有姑媽(苗可秀)同媽咪(黎燕珊)即場教我同訓練我咋,佢哋好好,個個都就住我嚟打!」


談到近日劇情交代她懷孕,朱朱私底下亦十分歡喜小朋友,立誓日後結婚一定要當媽媽,難怪她與扮演楊千嬅兒子的童星阮天寶特別投緣:「呢個小朋友真係好得意、好可愛,佢首次拍戲已經冇怯場,又好聰明,好快知道點樣演戲,私底下我好鍾意同佢玩。」近日她更飛返家鄉蘇州,探親之餘捧千嬅演唱會場,二人私底下已成莫逆,相當難得。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!