掃呢頁CODE去手機

2019年12月5日 星期四

琦琦:齋影相唔入行!琦琦讚阿女每年生日都捐錢 __,琦琦,

琦琦再強調阿女任晴佳唔會入行,鍾意讀書!名模琦琦專程到場支持楊如庭代理的尚鮑中環店舖開幕活動,談到本月尾是女兒任晴佳的生日,問到會否搞派對?她說:「佢 ...




琦琦再強調阿女任晴佳唔會入行,鍾意讀書!


名模琦琦專程到場支持楊如庭代理的尚鮑中環店舖開幕活動,談到本月尾是女兒任晴佳的生日,問到會否搞派對?她說:「佢依家都會同啲同學仔慶祝,之後我哋會去滑雪,到時整個冰蛋糕畀佢。(老公任達華都會去?)去,但佢唔會滑雪,佢負責影相,佢唔係好鍾意滑雪,同埋要拍戲驚整親。」


琦琦又謂老公每年都會攞定假與一家人慶祝聖誕及倒數,為女兒慶生。講到老公為阿女生日攞假,但她生日卻沒有,琦琦笑言:「我喺屋企最冇地位,其實講笑,我哋係大人,大家盡在不言中。」問到知不知女兒的生日願望?她說:「佢每年都會將利是錢捐畀慈善機構,好乖。」至於女兒不時幫雜誌影相,問到是否有意入行,琦琦再強調說:「佢鍾意讀書,以前佢都唔鍾意影相,我同佢講影相係留低美好嘅回憶,唔係每個人都有呢個機會,佢依家都會好配合,已經好大進步。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!