掃呢頁CODE去手機

2019年12月22日 星期日

王浩信:冬至繼續「分開」!王浩信陳自瑤各自晒獨照 __,王浩信,陳自瑤,

同生曰一樣,照舊冇「合體」!藝人王浩信與太太陳自瑤(Yoyo)近年甚少同框,今年Yoyo不但講到明唔特別慶祝情人節,就連8月生日時,佢亦只喺社交網上載 ...




同生曰一樣,照舊冇「合體」!


藝人王浩信與太太陳自瑤(Yoyo)近年甚少同框,今年Yoyo不但講到明唔特別慶祝情人節,就連8月生日時,佢亦只喺社交網上載獨照,老公照舊冇影,再度傳出婚變。今日冬至,佢哋兩公婆都有喺社交網晒相祝賀,但就唔係甫合照,反而各自晒獨照!王浩信上載做Gym相,留言:「祝大家冬至快樂!投入劇組之前最後衝刺!倒數五天」,而Yoyo則發文:「送你滿滿的愛與祝福,冬至快樂!」照舊冇「合體」。


另邊廂,被指「失戀」嘅許廷鏗(Alfred)唔係與情同兄弟嘅胡鴻鈞過,而係另一位「好姊妹」鄭欣宜(Joyce)飯敍兼開live慶祝。Alfred晒出多張二人玩直播時嘅合照,留言:「冬至快樂,祝你每天都能捉緊愛人過,不需要名分(份),只需要捉緊。」Joyce即留言和應,笑指:「『不需要名分(份)』?!? 你覺得呀!」並標籤上「大婆Joyce」及「二房Mag(林欣彤)」,又重申:「呢個唔係呷醋,呢個係做大婆要Set嘅規矩」相當搞笑。而女星溫碧霞就同成家人食飯團圓!


內地方面,產後復出、正忙於拍攝劇集《有翡》嘅女星趙麗穎,工作都不忘向大家送上祝賀,佢晒出親手用毛筆寫嘅「冬至快樂」!至於另一位女星高圓圓,產後即忙於工作甚少公開露面,佢呢日都「破例」晒出近照,並問大家:「冬至,你們吃甚麼?」與粉絲互動。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!