掃呢頁CODE去手機

2019年12月1日 星期日

陳庭欣:揭「全裸」戲辛酸!陳庭欣預告床戰周柏豪 __,周柏豪,陳庭欣,

呢場戲大家飽受眼福,但其實一啲都唔易!前港姐陳庭欣(Toby)於無綫新劇《多功能老婆》演黃浩然秘書,其實暗地裏是「小三」,還公然向其正室楊千嬅挑戰,去 ...




呢場戲大家飽受眼福,但其實一啲都唔易!


前港姐陳庭欣(Toby)於無綫新劇《多功能老婆》演黃浩然秘書,其實暗地裏是「小三」,還公然向其正室楊千嬅挑戰,去到溫泉赤裸面對對方,該場戲播出後引來外間嘩然,不過庭欣坦言拍攝時有苦只有她與千嬅知,她說:「拍嗰時係秋涼,都幾凍,雖然個溫泉好靚,但我全程Keep住企,千嬅喺溫泉浸到執面紅晒,結果一拍完我即刻衝落去浸,千嬅走返上嚟,我好快就病咗,頭赤赤咁,我哋第一次合作就足以難忘。」


除了該場「重頭戲」,庭欣預告稍後還有她與周柏豪的床上戲:「不過我演親呢類戲都唔成事,都未做完其他嘢就完咗,好短暫,場戲搞笑多過浪漫。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!