掃呢頁CODE去手機

2019年12月28日 星期六

朱晨麗:爆被同屆佳麗圍攻 朱晨麗一招苦練廣東話 __,朱晨麗,

朱晨麗爆選港姐時被同屆佳麗冷言冷語,不過經過幾年終於捱出頭來!宅男女神、2011年四料港姐冠軍朱晨麗,一向男性緣佳,她接受電台訪問時,被逐一問到緋聞名 ...




朱晨麗爆選港姐時被同屆佳麗冷言冷語,不過經過幾年終於捱出頭來!


宅男女神、2011年四料港姐冠軍朱晨麗,一向男性緣佳,她接受電台訪問時,被逐一問到緋聞名單,包括港男李晉強、李日朗和黃子恒,難道女神「愛收兵」?她不禁扁嘴搖頭一一否認,強調:「真係唔係,人哋順路車我,就話係兵,咁唔公平。」至於因拍《超時空男臣》而傳出緋聞的何廣沛,朱晨麗笑言對他第一個印像是感覺好Cool:「我同佢Say Hi,佢掉頭走咗,後尾佢話見到我好怕醜,因為公司畀好多角色我,佢有睇我電視演出。(佢一早留意你?)佢有留意好多人嘅。(由合作擦出緋聞?)係外界冠上呢個名。(之前你哋一齊去旅行?)係成班朋友,佢生日,十幾廿個人租一間大屋,有小朋友大朋友一齊慶祝。(有冇機會發展?)唔可以話冇,但都要專注事業,始終我事業心好強,家庭觀都好強,我好傳統,諗過40歲前會結婚生仔,未遇到Mr. Right時都要衝一衝。」她直言現在是單身,對Mr. Right要求尺度跟陳煒差不多,被問是否要醫生?她笑說:「佢再高啲,我冇咁高要求,孝順就得,對我好就得,有啲人有錢但對我唔好又唔孝順,呢啲唔得!」


踎茶記學廣東話


朱晨麗當年參選港姐已成大熱門,被冠以多個「翻版」之稱,包括蔡依林、周麗淇和陳法拉,但原來她曾飽受候選佳麗的冷言冷語,來自蘇州的她,參選時不懂廣東話,故經常縮在一旁,好自閉,怕講錯說話會尷尬,她說:「嗰時完全冇諗過攞獎,覺得自己一定會輸。因為傳說所有人都咁講,話:『選港姐梗係選一個識講廣東話,唔通選你?』係兜口兜面咁同我講,我冇乜所謂,我覺得都係嘅,我又冇背景,應該唔會中,最後得獎,我以為發緊夢。」朱晨麗自揭曾踎茶記學廣東話,說:「最初係經常坐茶餐廳偷聽身旁嘅長者點發音,因為一來冇錢,二來係最人性化,最貼地方法去學。」


被拍檔粉絲轟炸


而兩年前擊敗林淑敏憑《超時空男臣》首奪最佳女配角,近日《多功能老婆》憑惡老婆思蕾備受讚賞,不過演藝路並非一帆風順。她記得初出道時拍《名媛望族》便飽受批評沮喪喊爆,她自認演技唔得,廣東話唔得:「拍時唔沮喪,但出街就好沮喪,好多負評,係舖天蓋地,任何一個平台都見我名排第一位,都係負評,劇裏面我同馬國明同吳卓羲有感情戲,佢哋嘅粉絲轟炸我,陳法拉嘅粉絲又轟炸我,我係新人要承受咁大壓力,當時覺得呢個圈好恐怖。」幸性格樂觀靠睇卡通片解愁。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!