網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月29日 星期日

陳法拉:前夫都喺南極!陳法拉踎地搞笑扮企鵝 __,陳法拉,

陳法拉前夫薛世恒又咁啱去咗南極!女神陳法拉早前出發去南極同法籍型男老公EmmanuelStraschnov度蜜月兼過聖誕,雖然非常寒冷,但佢玩得非常開 ...




陳法拉前夫薛世恒又咁啱去咗南極!


女神陳法拉早前出發去南極同法籍型男老公Emmanuel Straschnov度蜜月兼過聖誕,雖然非常寒冷,但佢玩得非常開心,又行山又睇企鵝,佢仲搞笑到踎地扮企鵝!


雖然大部分時間佢都包到實,但聖誕當日佢就悉心打扮,着上紅色背心長裙,化埋個靚裝,變番女神同老公撐枱腳!網民都大讚佢高貴又可愛,果然係女神呀!


而另一邊廂,法拉前夫薛世恒亦上載喺南極嘅相,留言:「我生於盛夏,卻最愛寒冬。今年終於嘗了素願到了最冷的南極。夏天的南極是小企鵝出生的季節,有幸遇上了。」唔知會唔會遇上呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!