掃呢頁CODE去手機

2019年12月8日 星期日

【赴日宣傳講抗爭】黃秋生呼籲日本人暫時勿訪港:啲警察黐咗線 __,黃秋生,

(互聯網圖片)
黃秋生今年4月憑《淪落人》封今屆香港電影金像獎影帝,他帶着此片到日本東京宣傳,並到戲院與優先場的影迷見面,他大談接拍此片的理由,更笑言當初不收酬勞接拍 ...




黃秋生今年4月憑《淪落人》封今屆香港電影金像獎影帝,他帶着此片到日本東京宣傳,並到戲院與優先場的影迷見面,他大談接拍此片的理由,更笑言當初不收酬勞接拍,換來監製提議分紅,由於他們都沒有想到電影至今仍在陸續上映,所以至今一分錢都未收過。



香港社會氣氛混亂,日本傳媒亦有相關報道,在活動上,主持指有不少喜歡港產片的影迷也很擔心現時的香港社會狀況,主持直接問秋生有何看法,秋生坦言叫觀眾近期別到香港來,他說:「暫時唔好去香港住喇你哋,因為啲警察黐咗線。我諗香港人嘅將來,係需要香港人自己去爭取嘅。」



秋生說:「我非常之敬佩香港嘅年輕人嘅勇氣同埋佢哋嘅膽識,我係咁耐以嚟……我估都估唔到,佢哋可以咁樣嘅。當然唔止香港嘅年輕人啦,仲有好多香港嘅中年人、好多唔同界別嘅人都出嚟爭取,我從來都未試過咁為咗自己係一個香港人而驕傲!」



秋生不忘感謝日本人的支持,他說:「亦都要多謝日本嘅朋友,將我哋首《願榮光歸香港》譯咗做日文,好好聽。其實一路以嚟,我諗香港同埋日本,喺文化等各樣方面,大家都係互相喜愛嘅,所以希望喺將來大家都會為咗自己嘅地方嘅美麗繼續努力。」



(互聯網圖片) 被問到對香港社會現狀的看法,秋生先吸一口氣才回答。(互聯網圖片) 被問到對香港社會現狀的看法,秋生先吸一口氣才回答。(互聯網圖片)
秋生感謝日本人繙譯了《榮光》的日文版,更大讚好聽。(互聯網圖片)

秋生感謝日本人繙譯了《榮光》的日文版,更大讚好聽。(互聯網圖片)
秋生在《淪落人》中飾演半身不遂的人,更憑此片封金像獎影帝。(劇照)

秋生在《淪落人》中飾演半身不遂的人,更憑此片封金像獎影帝。(劇照)

鍾意就快D Share啦!