網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月24日 星期二

一日內兩次重拾手機 袁詠儀獲幸運之神眷戀 __,袁詠儀,

靚靚有幸運之神陪伴,再跌電話都可以喺雪地上執得返,真係好嘢!
一日內兩次重拾手機袁詠儀獲幸運之神眷戀靚靚有幸運之神陪伴,再跌電話都可以喺雪地上執得返,真係好嘢!有種人叫幸運之神!袁詠儀(靚靚)就係好命人。近年產量 ...




一日內兩次重拾手機 袁詠儀獲幸運之神眷戀

靚靚有幸運之神陪伴,再跌電話都可以喺雪地上執得返,真係好嘢!

有種人叫幸運之神!袁詠儀(靚靚)就係好命人。近年產量唔多的她,印印腳養尊處優經常去旅行。雖然靚靚身為一子之母,但原來她係大頭蝦,好需要身邊人take care。今日靚靚喺IG發文自爆烏龍事,原來她竟然喺一日之內兩次遺失手機,雖然係重覆犯錯,但每次都失而復得,呢種就叫係幸運

靚靚一家3口,生活美滿。
靚靚一家3口,生活美滿。

身在日本的靚靚今日開心上載圖文,留言道:「你們相信有幸運之神嗎?我的女神出現了,話說我竟然一天之內遺失手機兩次,先是留在飛機上,覺得應有一半機會找到,她陪我到航空公司詢問,不到十分鐘,我的手機出現了,心想日本人做事效率真快。到了晚上,在回酒店路上,我又發現不見手機了,這次一定是掉在街上,大雪紛飛,手機又是白色,找到機會是零,去找了兩個地方,竟在超市門口找到,次都是她Vennis Wong陪在一起的,所以真有幸運之神,祝大家像我一樣有幸運之神眷戀!Merry Christmas! 圖中所見,靚靚的手機幾乎淹沒喺雪地上,見得到都算好眼!蘇永康留言真係有運行;亦有朋友封她「掉手機女神」,最搞笑有朋友叫她轉用V壺!

其實靚靚真係好幸運,打從1990年勇奪港姐冠軍,成功拎到晉身娛樂圈嘅入場券,1993年憑《亞飛與亞基》奪得香港電影金像獎「最佳新人獎」,1994年憑《新不了情》首奪影后,翌年更憑《金枝玉葉》蟬聯「最佳女主角」,成為當時香港最炙手可熱的女演員。


鍾意就快D Share啦!