掃呢頁CODE去手機

2019年12月4日 星期三

周柏豪:囡囡似自己!周柏豪咩都願意畀晒老婆 __,周柏豪,

感動到喊呀!歌手周柏豪與太太Stephanie剛剛榮升父母,愛妻為他誕下6.7磅重囡囡,晚上七時許柏豪與數名友人現身醫院探望太太及BB女,大批記者上前 ...




感動到喊呀!


歌手周柏豪與太太Stephanie剛剛榮升父母,愛妻為他誕下6.7磅重囡囡,晚上七時許柏豪與數名友人現身醫院探望太太及BB女,大批記者上前恭喜他時,他即說:「多謝,好開心,幸福唔係必然,我同太太都好幸運,好感恩,生咗一個好可愛嘅BB女。(咁秘密?)老人家想低調,諗住出院先交代,點知大家咁快知道,不過都唔緊要啦,開心事嚟。」


問到有否入產房時,他表示:「本來諗住入到去都處理到,點知入到去十秒就喊,反而太太叫我冷靜啲,自己都好感動,覺得女人真係好偉大,以前我鍾意深色衫,但個女出世後就鍾意白色同粉紅色,因為囡囡愛上粉紅色。」


他更透露太太是12月2日剖腹生產,過兩天便出院,他說:「不過囡囡仲未改名,會計時辰八字等師傅改。(囡囡似邊個?)似我,個嘴有個啄,似我咁多口。啲人話通常女仔最鍾意恰爸爸,希望個女大過咗係一個有家教嘅女仔,唔好恰爸爸啦。」至於如何獎勵太太?他說:「一路都獎勵緊,咩都畀晒佢,樓又好,身家又好,全部都畀晒佢,佢開心就得啦。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!