掃呢頁CODE去手機

2019年12月5日 星期四

莫家淦:手錶加魔術係乜?莫家淦甄澤權拍住上搵銀 __,甄澤權,莫家淦,

手錶加魔術係有諗頭喎!藝人莫家淦日前抽空到賀好友兼魔術師甄澤權獲「傑青」,談到二人相識經過,莫家淦說:「大家成日喺電視台碰到,又有共同朋友,新年會去佢 ...




手錶加魔術係有諗頭喎!


藝人莫家淦日前抽空到賀好友兼魔術師甄澤權獲「傑青」,談到二人相識經過,莫家淦說:「大家成日喺電視台碰到,又有共同朋友,新年會去佢辦公室燒嘢食。近日我哋決定合作,我嘅手錶品牌會邀請佢推出聯乘系列,今次好特別,隻錶外形潮爆之餘,仲隨時隨地玩到魔術。」並透露聯乘手錶約於12月面世。


對於好友得獎,莫家淦說:「好戥佢開心,魔術師咁冷門嘅工作都闖出名堂,畀到好大鼓勵我哋。」談到與甄澤權的交往,莫家淦大讚對方好酒量:「無論佢飲酒飲到點都好,可以隨手攞嘢出嚟變魔術,令我哋眼界大開。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!