掃呢頁CODE去手機

2019年12月2日 星期一

崔建邦:【張智霖嚟過我屋企】崔建邦自爆細個就識 __,崔建邦,張智霖,

唔講唔知,原來佢哋係咁認識~藝人崔建邦(Amigo)之前與張智霖(Chilam)合作拍攝邵氏劇集《非凡三俠》,二人鮮有合作,Amigo更於ig大晒與對 ...




唔講唔知,原來佢哋係咁認識~


藝人崔建邦(Amigo)之前與張智霖(Chilam)合作拍攝邵氏劇集《非凡三俠》,二人鮮有合作,Amigo更於ig大晒與對方的合照,留言謂:「唔通Chilam係我家庭朋友,喺我BB仔嘅時候佢仲嚟過我屋企我又講你聽咩!What a happy night!」有網民相當好記性咁話:「你主持《勁歌》時,隱約透露過你細個已識Chilam,我疑惑咗至少10年!」


究竟二人係咩關係呢?幾十年嘅迷團即將打開!東網向Amigo問及此時,他坦言:「其實Chilam嘅媽咪同我媽咪係好朋友嚟,嗰陣我啱啱出世冇耐,佢哋嚟探我哋,我屋企有一張相,係Chilam細個,我仲係BB!」哈哈!咁唔知Chilam有冇抱過Amigo呢?淨係諗起個個畫面都覺得好有趣!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!