掃呢頁CODE去手機

2019年12月31日 星期二

阮民安:阮民安唔講天王巨星係邊個:過咗火位就唔應該 __,阮民安,

阮民安話其他嘢唔講。Tommy(阮民安)大爆網紅太太Eva遭天王巨星約上酒店房。對於網民狂猜誰是天王巨星,Tommy堅持唔肯開名,他說:「總之我只係想 ...




阮民安話其他嘢唔講。


Tommy(阮民安)大爆網紅太太Eva遭天王巨星約上酒店房。對於網民狂猜誰是天王巨星,Tommy堅持唔肯開名,他說:「總之我只係想對方知道,我知道咗呢件事,其實做朋友係可以,但過咗火位嘅就唔應該去做,其他嘢我就唔講」


Tommy聲稱昨日才看到太太個訊息,他解釋:「我同太太個手機都冇鎖或密碼,互相都可以隨便睇,其實個訊息都好耐,只係我哋有個group,我哋有啲台灣生意嘢要傾,我就攞佢手機睇緊,掃掃吓我咪睇到有個咁嘅訊息,我諗佢(太太)冇特別話畀唔畀我睇,因為佢都已經reject咗,可能喺佢心目中都覺得係無聊事,所以冇咩特別想講,大家唔使刻意去估啲乜,我唔會再講。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!