網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月4日 星期三

新片演母子 顧美華睇好馬浚偉攞影帝 __,馬浚偉,

馬浚偉對新片信心十足。
新片演母子顧美華睇好馬浚偉攞影帝馬浚偉對新片信心十足。由馬浚偉(馬仔)自導、自演兼編劇電影《生前死約後》舉行首映禮,一眾演員顧美華、余香凝及黃定謙等出 ...




新片演母子 顧美華睇好馬浚偉攞影帝

馬浚偉對新片信心十足。

由馬浚偉(馬仔)自導、自演兼編劇電影《生前死約後》舉行首映禮,一眾演員顧美華、余香凝及黃定謙等出席。戲中扮演馬浚偉媽媽的顧美華,表示睇該片優先場後,認為馬仔一定奪得金像獎的「最佳男主角」。馬浚偉笑言在媽媽眼中一定得獎已經很開心,希望能夠成真。他說:「我就可以同地上的媽媽同天上的媽媽,講句我得咗仲有我都好想得到「新晉導演獎」。

《生前死約後》舉行首映禮。
《生前死約後》舉行首映禮。
顧美華大讚馬仔演得好。

顧美華大讚馬仔演得好。

談到香港社會氣氛不佳,可會擔心票房?馬仔坦言一定有影響,但喜歡睇的觀眾會入場,該片為港產片,希望大家支持本土電影。問到可會包場請朋友入場睇戲,他表示經已叫朋友及家人自行買票入場,覺得這樣才是真正支持;又謂優先場反應的很好,不止女觀眾睇完喊,連男觀眾喊到衫都濕埋,顧美華則謂聽到好多摷紙巾的聲音。




鍾意就快D Share啦!