掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

陳山聰唔恨開齋 望袁偉豪贏視帝 __,袁偉豪,陳山聰,

陳山聰未爭獎已經認輸,似乎太妄自菲薄。
陳山聰唔恨開齋望袁偉豪贏視帝視帝之爭各有捧場客,當中三位《鐵探》袁偉豪、姜皓文及黃智賢大戰兩位《白色強人》馬國明與郭晉安,《解決師》王浩信與《金宵大廈 ...




陳山聰唔恨開齋 望袁偉豪贏視帝

視帝之爭各有捧場客,當中三位《鐵探》袁偉豪、姜皓文及黃智賢大戰兩位《白色強人》馬國明與郭晉安,《解決師》王浩信與《金宵大廈》陳山聰亦呼聲甚高。特別的是洪永城除了以《丫鬟大聯盟》提名視帝外,還獲提名「最受歡迎電視男角色」等三獎,叫「四飛」成為男藝人提名大贏家之一。

陳山聰今年手執三項提名,他受訪時坦言入行26年、於無綫效力19年才首次做男主角,更是「處男」入圍視帝,感到相當開心:「頭先出門口前,太太講咗啲好感動嘅說話,話我已經係佢心目中最佳男主角,叫我繼續努力。(邊個係最大對手?)袁偉豪喺《鐵探》表現好好,見證住佢嘅努力,當時佢要節食、減肥、跑步我都有陪佢,希望佢攞!我今年唔得咪下年,下年唔得咪再下年囉!」拉票時,山聰與施嬅如《金宵大廈》中Coco與阿蕭上身般拖手上台,問是否有信心奪拍檔獎時,他說:「希望今年有機會,呢套劇講前世、今生,我哋係憑四個角色角逐呢個獎。」






鍾意就快D Share啦!