掃呢頁CODE去手機

2019年12月25日 星期三

【黃絲男神搞到前度一身債】舊愛向阮民安對質被拒:佢一蚊都冇還 __,阮民安,

兄弟爬山,不割席。但見到個別手足有問題,更以「搞分化」作擋箭牌,想堵住說真話的嘴,又是否要啞忍?阮民安(Tommy)的舊同居女友阿K拒絕屈服,見到To ...






兄弟爬山,不割席。

但見到個別手足有問題,更以「搞分化」作擋箭牌,想堵住說真話的嘴,又是否要啞忍?

阮民安(Tommy)的舊同居女友阿K拒絕屈服,見到Tommy高調搞眾籌,更誣衊追債的她是藍絲扮黃。她說:「我本身係和理非,近日見佢好似英雄咁行出嚟,我認識嘅佢係一個好有目的嘅人,我唔想畀機會佢去害人。我因為佢孭咗四、五十萬債,佢一蚊都冇還過畀我。」

自言會面對舊債的Tommy,在Facebook公開只供WhatsApp的電話號碼,聲稱由他的團隊跟進。

本刊向他求證欠債一事,他表示:「點解個女仔唔直接搵我?」

其實阿K已向他發送追債信息,更表示不介意公開對質。

但被問到願不願當面對質,Tommy表現抗拒,激動地說:「我點會同佢對質,佢要對乜嘢質,上律師樓傾,你可以搵律師同我律師聯絡。(不想公開對質?)我哋唔會講。」 12年在聖誕派對中認識Tommy,從此改寫了她的人生,阿K悔不當初。對於他在Facebook以「人誰無過」來推諉,阿K說:「人誰無過,對啊,每個人都可能曾經做錯事,如果你今日行出嚟承認自己嘅過錯,同埋你願意去負責任,還番晒所有錢畀我,我都會公開話畀所有人知,你係彌補緊自己嘅錯,而唔係喺度講一套做一套。」 阿K花了約五年時間,才還清接近五十萬債項。她坦言因Tommy欠下一身債時,曾想自殺。

「當時我唔夠膽同屋企人、朋友講,被人上公司追數,最後搞到要辭職。我同佢(Tommy)講,如果再無錢還,我真係要去跳樓。有一日我望住啲錢,份工又無埋,就諗住喺個單位跳落去。」

拍拖三個月,Tommy便提議在土瓜灣翔龍灣開始同居。

他指阿K有穩定收入,由她出面租屋較好。後來她才在地產經紀口中發現,Tommy是該區有名的租霸,但熱戀中的她不以為然。

她一直負責屋租及大小雜費,但同居日久,她漸漸發覺身邊財物不翼而飛,同時Tommy會用不同藉口問她攞錢應急。 事實上,早在拍拖一星期他已「現形」。

「嗰次我哋去尖東食嘢,期間佢收到一個電話。再隔一陣, 有兩個男人喺我哋身邊行過,用眼神示意叫佢出去,Tommy講咗一句:『佢只係小妹妹,唔好嚇親佢!』然後佢叫我走,半個鐘頭後Tommy再傳短訊畀我,問我有冇錢喺身?佢話要七千蚊。我問係咪畀七千蚊就會放你走同埋安全?佢話係,我就喺附近櫃員機轉賬畀佢。」

Tommy叮囑她別報警,相隔個幾鐘,他怒氣沖沖地回家。

「佢問我知唔知道邊個係林雪?佢話今次俾佢累死,我好心幫佢做擔保人,而家佢唔還錢,所以啲人嚟追我,之後佢話呢七千蚊就當係幫咗林雪。」

本刊向林雪求證,有沒有搵過Tommy做擔保人?他透過經理人表示:「唔係事實嘅嘢唔回應。」 後來Tommy在一間培訓小朋友的娛樂公司找到工作,「佢話以依家嘅身份,好需要一架車。當時佢話要買一架黃色Mini Cooper,車價十八萬。佢話老闆幫佢搞,但只係爭一個名。佢每個月要畀六千蚊供車,我估佢供咗兩個月之後就已經無錢供。當時我月薪三萬蚊,扣除每個月屋租、供車,同埋借錢畀佢,其實自己都已經無晒錢。」

雖然阿K負責供車,但Tommy卻是駕駛者,他胡亂泊車,讓阿K被告上法庭。

「寄信嚟嘅時候,已經累積咗二、三十張告票,有執法人員上門話要凍結我嘅資產,最終要鬧上法庭。」 懶理供車搞到一鑊泡,他再要求阿K代向財務公司借十五萬。

「我喺車上已經喊緊,話孭緊架車,同埋已經無錢,你想帶我去邊?佢話我哋依家有出路喇,老闆幫我諗咗一個辦法,話睇過我嘅入息證明好好,可以借一筆錢返嚟還清所有欠債,之後大家都唔需要辛苦。然後我就話依家嘅辛苦,係你建立畀我㗎!佢話得啦,你細路女唔識得諗,然後佢打電話畀老闆,內容大概係:『係囉,個傻妹驚喎,你咁大間公司,出糧時幫我畀過去咪得囉!』但到最後,我亦從來冇收過錢,又要孭多一條數。」

代Tommy供車上會,以及代他向財務公司借錢,阿K均要求他寫下欠單。他承諾自己負責債項,定時還款,可惜從沒實踐承諾。

比對最近Tommy入紙申請伊館的簽名,筆跡跟承諾書一樣。 後來他叫阿K申請三張信用咭,用來冚數。

「佢話打個電話就有七萬蚊,叫我快啲打去啦,佢話你唔打,我幫你打。佢坐喺度睇住我打電話。」

阿K多次提出分手,要求他搬走。

「我有提出過,其實佢唔會走。第一我同情佢,因為佢話全世界同屋企人都唔理佢,佢咩嘢都無。第二就係我覺得如果同佢分咗手,無晒任何關係,我就會孭晒所有欠債。」

阿K獨力承擔一切,向家人隱瞞。

「最初我都唔想人哋覺得佢係衰人,同埋唔知道點樣去講畀其他人聽,原來呢個世界係有呢啲人。我連屋企人都唔夠膽講,但我為咗佢,走去問屋企人借過幾萬蚊。他每次問我攞錢,都係話你再唔畀我,我就會死。」 拖拉一年,有一天Tommy帶現在的太太Eva,回阿K的住所密會,阿K終於甩難。

「我放工返屋企,聽到屋入面有笑聲,開門就見到一個彩虹頭髮嘅女仔坐咗喺度,就係佢而家嘅太太Eva。佢一直摸住自己啲頭髮對住我笑,將我廳入面嘅相架收起晒,攞晒我啲蠟燭出嚟點,佢哋可能喺客廳飲咗少少酒,我問佢哋做緊乜?係咪阻住咗佢哋?Tommy就話開緊會。我問點解要喺我屋企開會?同埋點解要收起晒我啲嘢?」

Eva起身離開,「嗰一刻我追出去同嗰個女仔講唔好走,執番件垃圾Tommy走。」

之後Tommy哭著跪在地上,不停向阿K道歉。

「佢仲撼頭埋牆,撼咗好多下,佢話覺得自己好賤格,點解要咁樣對我,佢都知道自己衰,叫我唔好趕佢走,佢無地方住,唔想再住桑拿房、劏房,唔想瞓街。佢話呢個女仔只不過係佢嘅櫃員機,幫佢搵錢,佢係諗緊辦法同我過好日子。佢話我會還番錢畀你,叫我畀佢繼續留喺度,先至可以還錢畀我,我說算啦,你走」

對於Tommy走上街頭,阿K說:「我唔否認佢係黃絲,但係我諗緊佢嘅行為,其實目的係咩呢?如果依家利用我哋香港人嘅同情心,我會好擔心仲有下一個受害者,我唔想其他人嘅錢會唔知被攞咗去邊。」

欠債還錢,天公地道;不割席,但錢銀要分明。 -----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!