網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月18日 星期三

楊千嬅:天生衰格!楊千嬅丁子高一凹一凸規範夫妻情 __,丁子高,楊千嬅,

千嬅同老公丁子高一凹一凸,啱啱好!貴為影后級的楊千嬅最近重返電視圈,主演無綫劇集《多功能老婆》獲得不少掌聲,其角色走出老公偷食的陰霾,重新建立自信過新 ...




千嬅同老公丁子高一凹一凸,啱啱好!


貴為影后級的楊千嬅最近重返電視圈,主演無綫劇集《多功能老婆》獲得不少掌聲,其角色走出老公偷食的陰霾,重新建立自信過新生活,贏盡女士共鳴。


千嬅接受東網訪問,她直言劇中的「藍飛」跟她性格截然不同,相似之處是個性直接及生命力強,但面對婚姻危機,自己則比較灑脫:「藍飛內心好強大,大到可以扭曲自己甚至忘記智商,為家庭堅守到最後一秒,角色性格有影響到真實嘅我,會反思夫妻相處之道,我覺得夫妻關係要平時去穩固,分手同離婚唔可以亂講。」


姊弟戀我Buy


劇中失婚的她與周柏豪展開姊弟戀,現實中的她亦跟細她5年的丁子高結婚多時,一直恩愛,她說:「姊弟戀好正,依家嘅我比較成熟悉溝通,早幾年識我就玩完喇!我性格咁衰!」她笑言跟丁子高性格互補,對方將不愛章法的她規範好,而婚前已一早傾好大家一切以家庭行先,所以鮮有吵大鑊,問吵得最大鑊是何事?她說:「都係啲誤會,冇睇佢message呀咁,好小事,係人都有情緒,想鬧交就行開一陣先,之後Send長message解釋,有時佢會話我講嘢語氣好似對下屬,因為依家語音冇語氣,我就會解釋番,好在丁生好識傾偈,引導我講出感受。(有冇懷疑過丁生出軌?)唔會,我成日覺得出唔出軌唔係主要原因,係兩夫妻本身溝通出現問題,我本身對丁生好信任,我哋好清晰有一份責任。」


老公握財政大權


千嬅直言生活大小事都靠丁子高處理,家中財政大權亦是對方「揸Fit」,但分享了一個秘密,如何可繼續亂買嘢又不會跟老公鬧交,她笑說:「我成日買啲冇用嘅嘢會畀佢話,有時旅行見到大積木,佢會話好阻位,我梗係靜雞雞自己買唔同嗲佢買呀?真係未畀人鬧過咩?我有個地方放嘢,或者放住喺同事地方度先,又或者當Fans送,到佢見到嗰陣,我就話好耐喇!通常就過到骨!」


服裝:monsemaison、mm6maisonmargiela、harveynicholshk
Makeup:Ling Chan@Ling Chan Make Up
髮型:Vic Kwan關列峰@ii Alchemy Hair&Nail
Styling:Anson Lau

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!