網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月6日 星期五

楊冪:【畀花痕出賣】楊冪魏大勛一頂帽兩份戴? __,楊冪,

大家覺得係唔係同一頂呢?內地女星楊冪同劉愷威離婚後一直有唔少緋聞,當中同魏大勛嘅戀情最似層層,除咗被影到着情侶鞋睇展覽,早前又疑似喺社交網隔空傳情,但 ...




大家覺得係唔係同一頂呢?


內地女星楊冪同劉愷威離婚後一直有唔少緋聞,當中同魏大勛嘅戀情最似層層,除咗被影到着情侶鞋睇展覽,早前又疑似喺社交網隔空傳情,但二人一直未有認愛。不過熱戀中嘅男女總係會唔小心放咗閃,有網友就話發現楊冪同魏大勛戴同一頂帽!


事關佢哋分別畀人影到戴住同一款帽,有網友福爾摩斯上身,發現佢哋頂帽上面嘅同一位置有一樣嘅花痕,而呢頂帽本身係冇呢個花痕設計,所以網友斷定絕對唔係同款,而直頭係同一頂。其他湊熱鬧嘅網友都認為應該冇咁巧合刮花同一個位,仲話愛情果然係藏不住!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!