掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

娛美人:天生「女王」張沛樂學做性感尤物 __,張沛樂,

張沛樂外表女人味十足。現年28歲的「沙律」張沛樂年前做Model,旅行期間拍攝泳衣照大晒Big爆身材,令網友驚為天人,其後正式入行,試過拍網劇及電影。 ...




張沛樂外表女人味十足。


現年28歲的「沙律」張沛樂年前做Model,旅行期間拍攝泳衣照大晒Big爆身材,令網友驚為天人,其後正式入行,試過拍網劇及電影。外表女人味十足的她動靜皆宜,喜歡做Gym及畫畫,性格則偏向男仔頭,她笑說:「有時同男仔傾偈,佢哋都話女仔唔係咁諗嘢。」


沙律對命格頗有研究,她自爆命格陽氣頗重,具霸氣,媲美英女王及武則天,但並非控制欲強,只是氣場較強,說話率直:「我講嘢唔鍾意轉彎抹角,冇咩尾音,性格直啲,所以做性感尤物角色好難,但我會努力學習,既然上天畀我呢個外表,只係我唔識運用,我就要克服佢!不過我都想試吓女強人、野蠻女友呢啲角色。」


甩拖唔靠男人


早前與林耀聲甩拖,言論間沙律盡顯堅強個性:「好多女仔都靠自己打拚,唔使靠男人,我拍拖嗰陣幾獨立,做人唔係為咗另一個人或者為咗層樓生存,應該做好自己,發掘多啲自己嘅價值。(唔想結婚?)都想嘅,結婚要睇緣分,命格話我事業好,婚姻就差啲。」


集中火力工作的沙律,將為電視台拍攝旅遊節目,她直言是一次大挑戰:「今次去日本,得我一個主持,要講好多嘢,擔心表達得唔夠有趣,亦想帶畀觀眾新鮮同真實感覺。」問會否計劃做旅遊達人?她表示隨緣,但每次在外地都有放鬆的感覺,會悉心打扮襯靚衫影相。


場地:Studio King影樓王


Profile
年齡:28歲
身高:1米63
三圍:33E、25、35
嗜好:健身、畫畫、唱歌

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!