掃呢頁CODE去手機

2019年12月11日 星期三

《多功能老婆》:畀仔仔考起!楊千嬅點解有多個老公同仔? __,多功能老婆,楊千嬅,

楊千嬅畀仔仔考起!藝人楊千嬅、黃浩然、陳煒和陳庭欣,到將軍澳電視城出席劇集《多功能老婆》宣傳活動。千嬅直言今次拍劇過足戲癮,因角色與自己性格反差較大, ...




楊千嬅畀仔仔考起!


藝人楊千嬅、黃浩然、陳煒和陳庭欣,到將軍澳電視城出席劇集《多功能老婆》宣傳活動。千嬅直言今次拍劇過足戲癮,因角色與自己性格反差較大,自己做觀眾睇劇亦有點感觸,問到有否給兒子睇劇?她說:「冇呀!怕佢睇唔明,但有晚佢偷偷哋睇,然之後問我點解有另一個老公同另一個仔,我解釋畀佢聽,但佢都有啲忟憎,之後同我講晚安,我已經有叫丁生(老公丁子高)唔好畀佢睇,因為佢未消化到,小朋友好純真。」


千嬅表示身邊朋友及觀眾都睇得很投入:「佢哋打嚟幫我打氣,又話要打我劇中老公黃浩然,今次拍劇集係開心,可以同角色一齊成長。(想唔想拎視后?)冇諗,我有睇《鐵探》、《金宵大廈》、《解決師》,大家都好好。(睇好邊個?)唔識睇,大家戲種唔同。(自己有冇信心?)OK我稱職做番一個多功能老婆。(攞埋視后就歌影視大滿貫!)平常心,如果攞到最佳劇集更加好。」


浩然有兩個小三


浩然劇中飾演賤老公,有兩個小三,台上他笑言被真老婆質問:「佢問我原來可以咁㗎?」老婆現在仍然懷疑他,令他「未驚完」!活動尾聲時編審張寶華,指浩然打爛好男人形象,相當大犧牲,特別送上「浩然牌坊」給他。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!