掃呢頁CODE去手機

2019年12月16日 星期一

【識玩旅行團】傅嘉莉比堅尼上陣浸溫泉 網友嘩然:女神派糖! __,傅嘉莉,女神,

傅嘉莉(Kelly)早前為TVB旅遊節目《識玩旅行團》到廣東省拍攝外景,未出街前就已經吸引到網民留意,事關節目中Kelly以比堅尼上陣浸溫泉。節目今晚 ...






傅嘉莉(Kelly)早前為TVB旅遊節目《識玩旅行團》到廣東省拍攝外景,未出街前就已經吸引到網民留意,事關節目中Kelly以比堅尼上陣浸溫泉。節目今晚就會播出,她也在IG貼出浸溫泉的比堅尼溫照宣傳,並寫上:「#最性感的一瞬間 #著泳衣浸溫泉就代表行性感路線?」不少網友都大讚性感,有人更留言說:「女神派糖」、「咩路線都好,好靚」。



即日起至12月24日接受投票喇,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏旗艦手機11 Pro Max、Dyson風筒、01積分等,總值超過70萬元!





靚。(IG@kelly.fuu)







來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!