網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月26日 星期四

郭富城:首次扮聖誕老人氹女!郭富城大爆二寶唔畀面 __,郭富城,

郭富城第一次扮聖誕老人,但係二寶就瞓咗覺...藝人郭富城、楊千嬅、顧定軒及導演黃慶勳到尖沙咀出席新片《麥路人》試映,電影於月底前舉行多場優先場,為符合 ...




郭富城第一次扮聖誕老人,但係二寶就瞓咗覺...


藝人郭富城、楊千嬅、顧定軒及導演黃慶勳到尖沙咀出席新片《麥路人》試映,電影於月底前舉行多場優先場,為符合報名來年香港電影金像獎的資格,城城表示對提名抱平常心,認為一切由上天安排,千嬅認為提名是給工作人員的嘉許及回報。


講到電影題材沉重講述流浪人士,會否帶女兒入場?城城表示兩女年齡尚小,但可留待她們長大再看:「電影留得低嘅,呢個社會問題唔係一日可以解決,電影訊息好好,叫人唔好放棄自己,要努力生活。」


問到聖誕節如何度過,城城表示很開心這段時間可留在香港,之前大女的學校有Party,她也有上台獻唱,自己有教她幾首兒歌,而昨日他帶家人到沙灘遊玩:「係二寶第一次去沙灘曬太陽,見到好多人,我都放低自己藝人嘅身份。(兩個女驚唔驚?)大寶怕水,二寶就瞓咗覺。」而一家人在外食完聖誕大餐後,城城返家扮聖誕老人,是他第一次扮聖誕老人,氹得大寶非常開心,但二寶就瞓了覺。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!