網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月13日 星期五

賀C君娶老婆 Do姐唔收口:唔知新娘鍾意佢乜? __,C君,Do姐,鄭裕玲,

陸永親自出嚟接Do姐。
賀C君娶老婆Do姐唔收口:唔知新娘鍾意佢乜?陸永親自出嚟接Do姐。C君娶老婆擺喜酒,與農夫合作無間的「Do姐」鄭裕玲心情大靚來賀C君,到場即恭喜他找到 ...




賀C君娶老婆 Do姐唔收口:唔知新娘鍾意佢乜?

陸永親自出嚟接Do姐。

C君娶老婆擺喜酒,與農夫合作無間的「Do姐」鄭裕玲心情大靚來賀C君,到場即恭喜他找到合適結婚伴侶,但就笑言「唔知新娘鍾意佢乜?」陸永就提醒Do姐要講好說話,她即大讚C君聰明有幾滴墨水,爆C君大把錢,所以送小小心意就好。又問為何兄弟團穿這種色衫,陸永解釋是屎色因不想搶新郎鏡。

Do姐笑言C君大把錢,封小小禮就得。
Do姐笑言C君大把錢,封小小禮就得。
阿Sa與祖兒結伴到賀。

阿Sa與祖兒結伴到賀。

盛傳年底結婚的蔡卓妍(阿Sa)與容祖兒結伴到場,齊表示不做訪問即閃入場;其他到賀好友包括黃子華、張繼聰、江若琳及謝安琪等。謝安琪表示剛入行已認識一對新人,老公張繼聰早在讀演藝學院更已認識農夫,她有聽聞C君暗戀天頤20年,但唔知男人講嘢信唔信得過,但她讚C君文筆好,天頤跟他傳短訊便應該已沉醉。

黃子華單拖現身。

黃子華單拖現身。
謝安琪讚C君文筆好。

謝安琪讚C君文筆好。



鍾意就快D Share啦!