網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月5日 星期四

周柏豪:C1:周柏豪秘密做老竇陪產10秒爆喊 __,周柏豪,

喜獲小公主。恭喜恭喜!周柏豪正式升呢「湊女公」,太太大前日(2日)秘密誕「豬女」!他昨日開心公布好消息,讚「小公主」與媽咪一樣美,入產房陪產的他,10 ...




喜獲小公主。


恭喜恭喜!周柏豪正式升呢「湊女公」,太太大前日(2日)秘密誕「豬女」!他昨日開心公布好消息,讚「小公主」與媽咪一樣美,入產房陪產的他,10秒便忍不住爆喊,揚言會畀晒成副身家獎勵太太。


現年35歲的周柏豪最近在劇集《多功能老婆》中飾演玩世不恭的富二代,幫拍檔楊千嬅湊仔,演得入型入格。劇集除了為他帶來人氣外,原來亦幫他提早預習湊小朋友,事關他已秘密榮升爸爸,太太Stephanie於大前日誕下女兒!兩人在2016年秘密結婚,其後一直被問何時生BB,柏豪只表示一直有計劃,順其自然,直至今年中傳出太太有喜,但他一概否認。不過昨日突然傳來喜訊,保持其神秘又低調的作風!


頭髮濃密似戴冷帽


喜獲女兒的柏豪發文分享初為人父的心情:「我們當爸媽了!這位周小姐出生時6.7磅重,看起來像媽媽一樣的美,而細小的身軀擁有十分響亮的叫聲,眼睛也像寶石一樣的閃亮,頭髮很濃密,還以為出生時附送了冷帽一頂,哈!」又坦言此刻感覺難以形容,感激太太的辛苦:「女人太堅強了,母親也太偉大了。未來日子,我一定會把她們都照顧好,也要讓我們的小公主,成為健康快樂善良的人。」並提供幾張BB相,其中一張見到他輕抱囡囡的頭,與「前世情人」深情對望,笑得合不攏嘴!頭髮多多的囡囡露出側面,雖閉着眼睛,但可見眼晴長長,應該遺傳了父母的大眼睛,她還調皮地伸脷,十分可愛!另一張則見柏豪深情錫囡囡額頭,露出半邊面的囡囡面頰脹卜卜,畫面溫馨有愛!


昨晚7時許,柏豪與數名友人現身醫院探望妻女,大批記者上前恭喜他,心情靚爆的他即說:「多謝,好開心,幸福唔係必然,我同太太都好幸運、好感恩,生咗一個好可愛嘅BB女。(咁秘密?)老人家想低調,諗住出院先交代,點知大家咁快知道。(有冇入產房?)本來諗住入到去都處理到,點知入到去10秒就喊,反而太太叫我冷靜啲,自己都好感動,覺得女人真係好偉大。」又笑言以前喜歡穿深色衫:「但個女出世後就鍾意白色同粉紅色,因為囡囡愛上粉紅色。」


送全副身家獎勵


柏豪又透露太太是剖腹分娩,過兩日便出院,目前仍未為囡囡改名:「會計時辰八字等師傅改。(囡囡似邊個?)似我,個嘴最似我,有個『啄』會多口。啲人話通常女仔最鍾意恰爸爸,希望個女大個咗係一個有家教嘅女仔,唔好恰爸爸。(點獎勵老婆?)一路都獎勵緊,樓又好,身家又好,全部都畀晒佢,佢開心就得!」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!