掃呢頁CODE去手機

2019年12月31日 星期二

馮盈盈:C1:馮盈盈爆喊四年情玩完 __,馮盈盈,

「浴」搏張頴康累事?醫生男友遷出愛巢。藝人馮盈盈昨晨突然自爆與拍拖四年的同居男友分手,之後現身活動時否認情慾戲成分手導火線,期間更講到喊,指「相處容易 ...




「浴」搏張頴康累事?醫生男友遷出愛巢。


藝人馮盈盈昨晨突然自爆與拍拖四年的同居男友分手,之後現身活動時否認情慾戲成分手導火線,期間更講到喊,指「相處容易同住難」,二人再見亦是朋友;對於被爆當年做第三者,她強調沒有搶人男友。


馮盈盈與十優醫生男友鍾文浩向來人前甜蜜蜜,今年6月更升呢至同居關係,但昨晨盈盈突然在社交網宣布分手,結束四年情。昨午她即現身活動,身穿黑色連身裙出席新劇《逆天奇案》的拜神儀式,她雙眼通紅,活動上強顏歡笑,有指她與張頴康拍《解決師》的超激浴室親熱戲是分手導火線,但現場所見二人仍大方合照。


談到分手內情,盈盈表示是經過深思熟慮的決定,大家和平理性地處理:「已經做咗呢個決定,唔想再一直隱瞞同講大話,分開咗一段時間,係今個月嘅事。(咩原因?)唔關第三者事,係兩個人之間嘅事,相處容易同住難,兩個唔同嘅人一齊生活,環境上好多轉變要去適應,過程中發覺最舒服嘅相處模式係做番朋友,係共同決定,依家係有傾有講嘅朋友關係。」問到有否挽救機會?她表示現階段不會,但未來很多變數。


否認做小三搶人男友


至於同居的單位,盈盈指雙方都已遷出,各自搬返屋企:「個地方問題會有方案去處理。(會賣?)睇定啲先。」問四年情無疾而終可感可惜,她口說沒有,但卻忍不住流淚,更一度中斷訪問,轉身用紙巾拭淚,整頓好情緒後再說:「呢幾年都開心,冇話唔捨得,感恩呢四年一齊扶持同成長,大家冇負面情緒,好感恩同幸運可以遇到佢。」對於有指激情戲是分手導火線?她說:「同工作唔太大關係,佢一直好支持我,多謝佢體諒同包容。(網友話你個醫生男友係搶番嚟?)係無稽之談,一笑置之。(係咪假分手轉地下情?)唔會,我講得好明確,冇隱瞞。」


人夫無辜受牽連


而張頴康對於馮盈盈分手一事感愕然:「早幾日佢去我屋企開派對,玩到凌晨12點走,我仲以為佢返屋企交人,當日都冇異樣。」對於有指他倆的激情戲導致對方分手,他大呼無辜:「大家拍呢場戲都唔享受,佢講過好多次可唔可以唔拍,我都唔想拍,怕另一半(太太)唔開心。」他坦言作為男性,明白未必接受到另一半拍情慾戲,亦會感到難受,同時他亦讚盈盈沒有因私事影響工作,非常專業。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!