掃呢頁CODE去手機

2019年12月16日 星期一

【多圖】Cammi謝芷蕙最新水着靚相震驚網民:P到個胸大過個頭 __,Cammi,謝芷蕙,

 即日起至12月24日接受投票喇,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏旗艦手機11ProMax、Dyson風筒、01積分等,總值超過70萬元!Cammip圖p ...






 



即日起至12月24日接受投票喇,仲可以參加勁抽雙重獎,隨時贏旗艦手機11 Pro Max、Dyson風筒、01積分等,總值超過70萬元!





Cammi p圖p得好誇張。(ig@cbbheree圖片)



現年24歲的陳冠希前緋聞女友謝芷蕙(Cammi)向來P圖P得出神入化,她亦承認自己是個P圖高手,再加上擅長擺甫士,令她真人和上鏡可以是完全兩個人。Cammi坦言自己變靚的其中一個主要原因,就是她強勁的P圖技巧,Cammi最新於IG post的水着靚相,再一次把她的P圖絕技發揮得淋漓盡致,繼續P出極度誇張的身材比例。有網民留言:「P到個胸仲大過個頭呀。」





Cammi P到自己個胸仲大過個頭。(ig@cbbheree圖片)



點擊下圖逐格睇Cammi嘅P圖靚相:







來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!