掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

C君:冇嗌過交會好悶 C君娶天頤感動到眼濕濕 __,C君,

C君暗戀天頤廿年,有情人終成眷屬,可喜可賀!組合農夫成員C君與電台DJ黃天頤假四季酒店舉行婚禮,於傍晚,一對新人出來見記者,C君身穿灰色西裝配波鞋,天 ...




C君暗戀天頤廿年,有情人終成眷屬,可喜可賀!


組合農夫成員C君與電台DJ黃天頤假四季酒店舉行婚禮,於傍晚,一對新人出來見記者,C君身穿灰色西裝配波鞋,天頤就穿上白色低胸婚紗微露線頭,二人應記者要求錫了兩次,但十分怕醜,而最大方的是晒婚戒!


原來擺酒係咁攰


講到陸永大爆C君20年前已暗戀黃天頤,C君笑言:「明戀吖係!陸永咁先係兄弟呀,咩都幫唔到手,淨係爆料!」天頤笑言:「今次真係紙包唔住火。」C君又笑結婚冇擺酒的陸永冇資格評論他:「佢冇擺過酒,即係冇測試過愛情,好敬佩啲人擺酒,原來係咁攰,計過上頭嘅時間係要凌晨12點至3點,我哋特登揀最早嘅時間,最尾可以瞓到幾個鐘。」


渴望能開花結果


講到玩新郎環節,C君說:「我都估唔到唐詩詠會叫我扮美少女戰士,估唔到係佢諗出嚟,仲以為佢好Friend,佢唔係以為我細個鍾意,大個就要化身成美少女戰士吖嘛?佢咁諗真係有問題。」講到詩詠謂冇聽過他要結婚,C君解釋:「我單戀咗我老婆十幾年,最終都可以拍到拖,冇理由咁快諗分手㗎嘛,梗係想開花結果,同埋我想唔想結婚都冇理由同佢講啫?」他又坦言想結婚是因為找到一個伴侶可以相處得來,對方又不會為自己帶來不開心。問兩人從來沒吵架?天頤回答:「籌備婚事就冇嗌過交,但平時都有。」C君笑言:「如果平時都咁相敬如賓就好悶囉!」


讚陸永脫胎換骨


講到陸永指兩人相處得像老夫老妻,C君爆笑謂:「佢對住任何人都老夫老妻啦,佢未拍拖就結婚,未拍拖就生仔。」此時天頤爆料:「陸永之前嘅女朋友都唔會長過兩年嘅時間,依家真係脫胎換骨。」C君笑言:「嗱,呢樣嘢我唔評論喇,只可以話佢真係好有責任感。」


日本書法家獻字


講到結婚感受,C君表示整個婚禮儀式都很順利,講到其愛的宣言是文言文,他笑言主要不想感動,是想搞笑為主:「不過講真,見到太太行入嚟嗰時,原來真係會好感動,睇到眼濕濕。」他又謂婚後會放幾日假,蜜月就留待下年。至於今日他們擺了21圍酒席,場內設計以紫色為主,背景是刺有一龍一鳳及幸福二字的刺繡,而幸福兩字是出自日本書法家之手。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!