網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

王致狄:鐵碧CP有遺憾!王致狄想同沈可欣做呢樣嘢 __,沈可欣,王致狄,

鐵碧CP好受歡迎!藝人王致狄與沈可欣憑《愛.回家》情侶檔人氣急升,沈可欣坦言是意料之外,而王致狄則踢爆合作時已笑料不斷,但當中竟有「遺憾」。處境劇《愛 ...




鐵碧CP好受歡迎!


藝人王致狄與沈可欣憑《愛.回家》情侶檔人氣急升,沈可欣坦言是意料之外,而王致狄則踢爆合作時已笑料不斷,但當中竟有「遺憾」。


處境劇《愛.回家之開心速遞》造就不少情侶檔,其中由「鐵面陳」王致狄及「葉碧嘉(Rebecca)」沈可欣組成的「鐵碧CP」,因笑料百出而備受觀眾喜愛,受歡迎程度不輸其他CP。講到組合如此成功,王致狄多謝觀眾支持,並感激拍檔教路:「好多謝師姐帶住我、提點我,大家亦好夾得嚟,每場戲都有商有量,夾到好多笑位。最難忘係一場簡單嘅肚痛戲,我哋夾咗好多走位同點穴嘅動作,雖然夾到出晒汗,但拍嗰陣唔止幕後笑到停唔到,出街反應亦好好,好開心大家睇到我哋嘅努力。」


被爆有圈內女友 口啞啞


兩人感情線醞釀超過一年,最近才「開花結果」,沈可欣坦言喜出望外:「本身一開始講我暗戀佢,但嗰陣因為生BB要停工,好開心編劇、監製冇忘記我,畀我返嚟Keep住咁愛佢。」王致狄卻自爆一大「遺憾」:「最可惜係我抱過好多女仔,好似池美麗、群姐、Ma姐都畀我抱過,但就唯獨佢未試過!」


提到戲中女追男,王致狄表示現實中不能接受:「我自己比較怕醜,唔鍾意女仔太主動,始終覺得應該要留畀男仔,最緊要性格好、啱傾,可以一齊做運動、傾吓做戲。」在旁的沈可欣即旁敲側擊追問:「咁即係圈內人?」令王致狄口窒窒不懂應對!他又指不介意姊弟戀,並直言羨慕沈可欣已組織家庭,但希望待事業穩定後才考慮成家立室。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!