掃呢頁CODE去手機

2019年12月3日 星期二

【頭條獨家】Dry足3年大解放 楊柳青街頭連環啜老外Hot爆 __,楊柳青,

激情咀嘴  楊柳青與老外猛男咀嘴好激情,當啲途人冇到。
【頭條獨家】Dry足3年大解放楊柳青街頭連環啜老外Hot爆激情咀嘴楊柳青與老外猛男咀嘴好激情,當啲途人冇到。「新一代打女」楊柳青(Wiyona)早前在 ...




Dry足3年大解放楊柳青街頭連環啜老外Hot爆激情咀嘴楊柳青與老外猛男咀嘴好激情,當啲途人冇到。「新一代打女」楊柳青(Wiyona)早前在 ...




【頭條獨家】Dry足3年大解放 楊柳青街頭連環啜老外Hot爆



激情咀嘴 楊柳青與老外猛男咀嘴好激情,當啲途人冇到。

「新一代打女」楊柳青(Wiyona)早前在TVB劇集《解決師》飾演性感女秘書Tracy,一場大露背出浴戲加三點式色誘戲,32BFit爆身材勁吸睛。自稱單身的她,曾自嘲好打得冇仔敢埋身,去年與唐文龍傳完緋聞又不了了之。早前三度現身銅鑼灣的她,頭兩次自己買外賣、陪朋友行街,素顏街坊look一啲都唔養眼,到最後一次會猛男老外,她Set晒頭、化行妝兼着白色貼身Top,男人見到都嗒糖。最初兩人行街談情,到買外賣嘢飲時愈企愈埋,終忍唔住喺街頭激咀兩次,之後男方再肉緊啜楊柳青塊面,只見女方好冧好受落,然後兩人再深情擁抱。激情完,他們攞埋外賣嘢飲攬住腰黐實離開,好Hot呀!採訪:梁志明

咀完又咀 咀咗一次唔夠喉,老外攬實楊柳青咀多次。
咀完又咀 咀咗一次唔夠喉,老外攬實楊柳青咀多次。
甜蜜錫面  咀咗兩次,老外再啜楊柳青塊面好Sweet。

甜蜜錫面 咀咗兩次,老外再啜楊柳青塊面好Sweet。

拍開打戲嘅楊柳青,今年拍TVB劇集《解決師》時,一反常態飾演斯文性感女秘書Tracy,先偕李天翔拍場出浴戲,大露背超Sexy,之後着三點式泳衣色誘大隻仔溫家偉,再騷32BFit爆身材,睇到觀眾嘩嘩聲!一直自稱單身的她,曾透露拍拖經驗超過10次,對上一次已是3年前,因被當時男友摑了一巴而決心分手。到失戀後唔想浪費時間,便決定學功夫增值自己,除咗詠春和泰拳,仲有刀、槍、棍、劍乜都學,務求成為全能的動作演員。這幾年雖然成功建立打女形象,但感情卻Dry到爆,她曾笑言:「女仔咁打得,啲男仔都畀我嚇走晒,但幾Tough嘅女仔都想有人錫到自己燶,可以寵壞我,令我變成小女人。」

街坊look唔起眼

事有湊巧,早前見楊柳青三度現身銅鑼灣,頭兩次她都是素顏街坊look唔多起眼。第一次是獨自去時代廣場City Super買外賣飯盒,見她鍾情西式走地雞和豬仔骨,買完後就急急腳離開。第二次係約咗一男一女友人行街,他們先去連卡佛睇鞋,只見楊柳青係咁睇Boots,之後試咗對長到大髀嘅黑色Boots,但最後都係冇買。跟住佢再陪女友人去BV睇袋,只見楊柳青意見多多,一時拎起個Tote Bag畀女友人睇,一時又一齊去睇銀包,但三個吹水多過想買嘢,在店內搞咗大半個鐘都係空手而回。

甜遊銅灣 兩人攞完外賣嘢飲,攬到實再去遊銅鑼灣。

甜遊銅灣 兩人攞完外賣嘢飲,攬到實再去遊銅鑼灣。
拍劇晒咪  早前楊柳青在劇集《解決師》的色誘戲,大晒32B身材。

拍劇晒咪 早前楊柳青在劇集《解決師》的色誘戲,大晒32B身材。



被狂咀好受落

最後一次,楊柳青個look明顯好唔同,除咗Set晒頭、化行妝,仲着白色貼身Top襯黑褸黑褲,一副戰鬥格咁,原來係約咗老外去行街。楊柳青先陪對方去渣甸坊的便利店買嘢,跟住二人再行過隔離買外賣台灣飲品。其間二人邊等邊傾、東指西指笑得好開心,傾得興奮時,楊柳青仲挨住男方好溫馨。全晚高潮係老外突然攬住楊柳青咀嘴,咀完30秒都未夠喉再咀多次,跟住老外又好肉緊咁啜楊柳青塊面,只見楊柳青好冧好受落,並露出一絲絲嘅甜笑,然後兩人再深情擁抱。其實當時是傍晚約6點半,條街都人來人往,但佢哋當啲途人冇到,攞完嘢飲仲攬住對方條腰繼續Sweet Sweet遊銅鑼灣,好Hot呀!楊柳青曾表示現在有追求者,只是工作太忙冇時間發展。隨着年紀愈大,愈發覺一見鍾情不可信,搵另一半應該先了解,覺得適合自己才去拍拖。看她對老外嘅熱情咁受落,好大機會係Mr.Right

露背Sexy 《解決師》中楊柳青最爆肯定係這場大露背超Sexy出浴戲。

露背Sexy 《解決師》中楊柳青最爆肯定係這場大露背超Sexy出浴戲。
露背Sexy  《解決師》中楊柳青最爆肯定係這場大露背超Sexy出浴戲。

露背Sexy 《解決師》中楊柳青最爆肯定係這場大露背超Sexy出浴戲。

鍾意就快D Share啦!