掃呢頁CODE去手機

2019年12月7日 星期六

雨僑:關Eric Kwok事!雨僑婚禮場地被打爛 __,Eric Kwok,羽翹,雨僑,

拍劇啫…拍劇啫…網劇《性敢中環》最後一集,追看性十足,五位女主角更無底線為劇豁出去,其中連詩雅(Shiga)便要十分性感的小背心上陣,情挑劇中的小鮮肉 ...




拍劇啫…拍劇啫…


網劇《性敢中環》最後一集,追看性十足,五位女主角更無底線為劇豁出去,其中連詩雅(Shiga)便要十分性感的小背心上陣,情挑劇中的小鮮肉鄒文正(Terry),艷福不淺的Terry大叫未夠喉:「又驚又喜,未嚟得切驚就已經拍完,如果再有機會,應該要綵排多幾次先埋位會好啲,哈哈!」Shiga則表示:「最初都有少少尷尬,因為大家未算好熟,不過可能因為Terry劇情上要表現得比較怕醜,所以都幾搞笑。」


除了Shiga和Terry、雨僑和蔡瀚億(BabyJohn)都大團圓結局,其餘都算悲劇收場,陳嘉莉被賤男郭偉亮(Eric Kwok)狠狠傷害,四位姊妹不惜帶齊架生到Eric Kwok的婚禮場地搗亂,雨僑指當時撞正自己結婚:「監製竟然睇上我個婚禮場地,問我結完婚後可唔可以借個場用嚟打爛,真係嚇死我。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!