網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月29日 星期日

英超Fever:曼聯賤價搶艾歷臣 摩連奴:已有定案! __,曼聯,

1月轉會市場即將重開,熱刺中場基斯甸艾歷臣再次成為焦點人物,呢位丹麥國腳同球會合約季尾就完結,1月就可以自由同任何球會傾轉會。西班牙媒體《ElDesm ...






1月轉會市場即將重開,熱刺中場基斯甸艾歷臣再次成為焦點人物,呢位丹麥國腳同球會合約季尾就完結,1月就可以自由同任何球會傾轉會。西班牙媒體《El Desmarque》爆料,曼聯總裁伍德沃德日內就會向熱刺正式開價2,050萬鎊收購基斯甸艾歷臣!


熱刺周日(29號)作客2比2逼和諾域治,基斯甸艾歷臣射入一個精彩罰球,佢亦當選為賽事最佳球員,領隊摩連奴賽前透露驚人消息,指艾歷臣已經有決定:「我唯一可以講嘅,就係我知道艾歷臣未來會點,但關於佢嘅未來唔應該由我宣布。當佢覺得係時候,佢就會自己講。」摩連奴賽後再被追問,佢就話:「我唔會透露我同艾歷臣之間嘅對話,我只可以講佢一直努力為熱刺貢獻,我戥佢今場拎最佳球員開心。」


《El Desmarque》消息指出,熱刺為免季尾人財兩失,1月放人機會極高,佢哋本來索價4,000萬鎊,不過隨住皇家馬德里、巴塞隆拿同祖雲達斯嘅收購熱情冷卻,呢場爭奪戰亦變成曼聯獨腳戲。眾所周知進攻中場係「紅魔鬼」最弱一環,連格表現令球迷失望,如果可以成功用超低價2,050萬鎊逼熱刺賣基斯甸艾歷臣,絕對係曼聯最佳新年禮物。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!