網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

李連杰:李連杰分享教女三不原則 未來只求兩個H __,李連杰,

一齊學吓李連杰點教女!國際武打巨星李連杰與前亞姐冠軍利智婚後育有兩名女兒Jane與Jada,19歲嘅長女Jane上月參加巴黎名媛舞會引起熱話,於美國哈 ...




一齊學吓李連杰點教女!


國際武打巨星李連杰與前亞姐冠軍利智婚後育有兩名女兒Jane與Jada,19歲嘅長女Jane上月參加巴黎名媛舞會引起熱話,於美國哈佛大學攻讀文理學士學位嘅佢又靚又叻,而細女Jada亦學業優異,現於美國知名高中Phillips Academy就讀。相信唔少家長都好想知李連杰有咩育兒心得,佢早日接受內地媒體訪問,就透露其實由細到大對兩個女只有「三不」原則,分別係「一輩子不能碰毒品」、「不要輕生」、「在大學畢業前不要懷孕」,佢指只要女兒遵守呢三個原則就別無所求。


18歲生日只要一條褲


雖然家境富裕,但李連杰透露冇畀零用錢兩個女,而係要佢哋自己賺,除咗學習上要用到嘅錢,其他開支例如買禮物畀朋友都係要兩個女自己出錢。而早前李連杰50歲生日,Jane就因為冇錢買禮物而親手畫咗999朵玫瑰花賀壽,令李連杰相當感動並鑲起珍藏。李連杰仲提到Jane之前18歲生日,佢問阿女想要咩禮物,但個女竟然只係想要一條價值100蚊美金(約港幣777元)嘅褲,令李連杰突然有啲愧疚,原來個女想要嘅嘢,只係咁簡單。


勸女兒勿被負評影響


而對兩個女嘅未來,李連杰直言冇任何期待,只希望佢哋有兩個H,就係Healthy(健康)、同Happy(快樂)。佢又表示會開解女兒唔好畀負評影響,直言因為佢哋係李連杰嘅女兒,就會畀人評論,而佢會同兩個女分析,叫佢哋唔好在乎,只要自己開心就好,又指只要真誠咁做事,自然會有更多人明白。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!